-
Och mat och fika ofta är viktigt en sådan dag!LJ2 skrev 2010-04-18 21:10:01 följande:japp *gillar tråden*massa roliga saker vi inte ens tänkt på!! picknick e ju kanon!! om vädret tillåter.. -
F-n vad elakt, jag hade vägrat betala för den övernattningen!stökmamma skrev 2010-04-18 21:11:26 följande:syrrans gjorde, blev plast på toan, knäckebröd i sängen och tandkräm på handtag...plus en korg men dom va lite för fulla/bakis för att kunna njuta av den -
Du har uppenbart aldrig varit på fest med mina morföräldrar. Fortfarande för några år sedan var de betydligt mer nattrumlare än mig. (JAg sov hos dem i samband med en trettioårsfest och kom hemrumlandes mitt i natten, då hade de precis kommit hem från festen de varit på... JAg tyckte jag var jättesen och de tyckte väl att det var normalt när det varit en kul tillställning)1 och 1 är 3 skrev 2010-04-18 21:32:01 följande:Den risken finns inte! Helena och Ronnie e ju "till åren" jämfört med oss ungdommar, dom pallar inte så länge
(Ingen åldersjämförelse bara ett anekdotiskt bevis för att ålder inte är ett hinder för att dansa halva eller hela natten) -
Ah! Det kommer en magisk gräns och man blir nattrumlare igen. *ler* (Gäller det även oss som aldrig varit nattrumlare? *kvällstrött*)Ocikatten skrev 2010-04-18 21:35:16 följande:*as-garv*Nja, jag har lärt mig att det finns en gräns uppåt oxå - sen kan de festa hela natten igen när de passerat den! -
Det gör ju inte jag. *vill gärna ha 8-9 timmar i sängen*Ocikatten skrev 2010-04-18 21:40:19 följande:Här har du en som somnar tidigt!! *tråkmåns* Men däremot hoppar jag lätt upp kl 5 på morgonen -
Sov gott! Nu ska jag läsa lite också!
-
Kolla storleken på bilden, det är maxstorlek på bilderna man kan ladda upp.CamillaJ skrev 2010-04-19 21:30:04 följande:Gick inte få in bild i mitt galleri? Datan bara tänkte och sen kom till "första sidan" men ingen bild ..mysko!! -
JAg köpte de långärmade på ett julkalenderserbjudande och är supernöjd. Pytte har nästan alltid kortärmad t-tröja över en långärmad. (eftersom jag tycker det behövs mer än en tröja på sig på vinterhalvåret och pytte vägrar kofta inomhus)Greksmurfen skrev 2010-04-20 20:44:08 följande:www.smafolk.dk/tcms/Gallery.php?mode=browse&c... har velat besälla baströjor ett tag men inte funnit ngn vidare rabatt eler så .. men e bra sugen på dem... e go kvalle=) -
Liljan, jag hade ett par cheap monday stretchjeans till pytte när hen var lite större än MAteo, men de är smala, men dock inte muddar. Även de imps&elfs som jag köpte nu senast är smala, utan mudd, men med stretch. Vet inte hur små något av dem finns i. (Vi hade 74 i cheap monday)
Annars kan jag tipsa om tygblöja, blir lite mer blöja att hänga upp byxor på på smalisar.
(Det pratas mycket om att man måste gå up en storlek med tygblöja, det har jag aldrig märkt så jag misstänker att det hade varit etter värre att hitta byxor om pytte hade haft vanliga blöjor)
Sen är ju nästa tips att titta där affärerna lägger "tjej"kläder. Byxorna på den sidan brukar vara betydligt smalare. -
JAg behöver hjälp! En kompis mamma vill handla spjälsängskläder till det kommande barnbarnet och jag har lovat komma med förslag. Var finns fina (helst mjuka goa) sängkläder till spjälsäng.