• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Infinite Joy skrev 2010-06-20 09:49:33 följande:
    Hmm... tänkvärt! Testar nog ett par sådana åt honom då. Long time no see förresten. Allt väl med dig och tjejerna?
    Kul att se dig här, det var inte igår. Allt bra med dig och familjen?
    Med oss är det bara bra.
    Stolt mamma till Philippa -05 och Matilda -06
  • Preggi
    Infinite Joy skrev 2010-06-20 09:57:52 följande:
    Det är fint. Killen är i en lite jobbig ålder, mkt gråt, skrik och muskler.
    Har fått ett tredje barn också, en son till. Blir livat i luckan om ett år!
    Grattis till sonen! Kul med en liten till.. Får se om det blir en till här med.. Maken är inte så sugen. Jag vill ibland men ofta tycker jag att det är skönt att tjejerna är större.
  • Preggi
    Infinite Joy skrev 2010-06-20 10:17:58 följande:
    Ja, det är lite tudelat. Blir rätt intensivt. Äldsta blev 4 i uni och minsta är 5 mån om ngn dag. Hade nog inte tagit om samma beslut, men skulle så klart inte vila vara utan den lille heller. Man får missförstå "rätt"
    Det är mycket med tanke på P. Hon blev storasyster när hon var väldigt liten och M har alltid tagit väldigt stor plats. Vill kunna ge dem mycket uppmärksamhet..
    Vi får se när/om det blir fler. Vi är ju inte lastgamla än så vi kan nog vänta några år till om vi vill..
  • Preggi

Godkväll tjejer!

Jompa: Hur har det gått med er lgh?

• Preggi
    jompa skrev 2010-06-21 20:27:25 följande:
    Det gick inge bra alls . Får prova i höst igen om vi orkar.
    Synd om barnen bara, för vi måste säga till dem att vara tysta hela tiden, det får inte springa, inte tappa saker i golvet eller leka för stojigt. Grannen klagar lite på att de låter.
    Vad synd! Rynkar på näsan
    Håller tummarna för er!
    Tröttsamt med en sån granne, man måste ju få leva. Klarar man inte att höra grannen ska man nog inte bo i lgh..
    Själv hoppas jag på en lottovinst och ett hus till salu i det området vi vill bo nu! Orkar inte bo här längre...
  • Preggi
    jompa skrev 2010-06-21 20:38:07 följande:
    Jag sätter oxå stor hopp till en vinst, då kan vi sälja till ett lägre pris. Vi fick bud men inte så mycket vi måste ha för att klara av alla nya kostnader som kommer med ett hus, men mäklaren tror det funkar i höst så vi får väl lita på honom, han ska ju veta tycker man ju.
    Vad synd att det inte blev budgivning..
    Är det någon som borde veta är det ju mäklarna.. Håller tummarna för er att ni får lägenheten såld i höst.. Då kommer det ju förhoppningsvis en massa hus ut med..
  • Preggi

Min man fick en kusin igår. Skulle vilja köpa något, någon som har tips på nåt kul plagg? Det är en pojke men föräldrarna är lite speciella så jag tror att det helst ska vara könsneutralt..
    En katvigsuit eller body kankse?

• Preggi

Godkväll,

Vad kul med nyheter! Men vad besviken jag är.. Kanske lika bra det för det är ju inte som om vi saknar något..
    Bara blommorna som faller mig i smaken hittills men jag vet att jag kommer ångra mig sen när man ser plaggen på någon söt i BT.

• Preggi

Vill någon vara snäll att länka till dockhusen? Jag hittar inte... Måste vara blind eller bara väldigt trött?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17