Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Jag vill med ha paket från zillstar, men de tog nån dag innan jag betalade så jag vågar nog inte hoppas på att det kommer idag

Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-04-22 08:52:55 följande:
    Bara jag som har barn som inte sover hela nätterna än?Svea vaknar fortfarande minst tre gånger varje natt.
    nej då, du är inte ensam
    Ella är fortfarande vaken minst 2 gånger varje natt, en gång av dem är det bara upp att göra välling
  • Busbellan
    Ullis 10 skrev 2010-04-22 09:25:45 följande:
    Oj, va jobbigt.. Jag har aldrig gett en vällingflaska på natten till mina killar.. tror det kanske är bättre att inte börja eller bara sluta?Skulle eg kolla om nån sett småfolk i butik än?
    Hade vi inte gett nattmat innan så hade vi aldrig fått sova
    Fram tills Ella var ca 1 år vaknade hon ca 15 gånger varje natt, enda gången hon sov mer än en timme var efter en flaska välling.
    Mellan 1-2 år var hon kanske vaken 5-10 gånger varje natt, så 2 gånger känns som lyx numera
  • Busbellan

Hej hej
    Nu har vi varit hos doktorn med Ella. Läkaren lyssnade lite på henne och så blev det allergitest, vi slipper göra oss av med katten!
    Vikt och längd blev det taget också, nu är hon äntligen uppe i samma vikt som i januari igen så kurvan stupar inte rakt ner längre
    Hela 96 cm lång var hon också.

Men det blir till att fortsätta med pulmicorten hela sommaren också, det tyckte absolut läkaren att vi skulle göra

• Busbellan
    Zvartaliljan skrev 2010-04-22 12:58:19 följande:
    Så skönt att hon gått upp i vikt igen OT men någon som har en rabattkod till Halens??
    Ja, sååå skönt, du vet ju hur det är när de inte gör det ordentligt
  • Busbellan
    nettan1016 skrev 2010-04-22 14:31:19 följande:
    En lång tjeja ju. Pulmicorten ger vi alltid till Samuel morgon och kväll. Vi ska till läkaren med honom i juni och då ska han slippa andas i "tratten" och få en annan förpackning hoppas jag.
    Ja, lång i alla fall jämfört med mina andra barn Nora var 99 cm vid 4 år.
    Vi skulle ju egentligen bara ta pulmicorten ungefär lika länge efter infektionen som infektionen varade, men nu tyckte hon i alla fall vi skulle ta den hela tiden så länge.
  • Busbellan
    stökmamma skrev 2010-04-22 14:45:29 följande:
    Busbellan:Tack för mössan
    Varsågod
    Så bra att den kom fram
  • Busbellan
    nettan1016 skrev 2010-04-22 14:56:59 följande:
    Ingen aning om hur den är i storlek men den var sååå fiiiiin och passar Nora jättebra i färgen.
    Ja, det är hennes färg, kanske värt att chansa
  • Busbellan

gokväll
    vad gänder här?
    Nån som startat nån salgtråd än?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17