• hzl

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

trådar stängs inte längre väl? De har iaf öppnat asgamla igen

• hzl
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-05-11 11:00:46 följande:
    Är den skickad ännu då? Annars kanske du kan ringa och ändra ordern?
    ja.. det var för 2 veckor sen kanske. så det är inte mycket att göra åt. Eller ska jag ha 2?
  • hzl
    ängeln83 skrev 2010-05-11 11:03:39 följande:
    Tycker absolut du ska ha två stycken Man måste ju ha en till att byta med när den andra är blöt, det är iaf mitt argument till att Meja behöver MINST två
    Hahaha.. jo. men dom är ju rätt dyra. har låg föräldrapeng och köper allt själv till ungen
  • hzl

smultron, det kan inte vara vätskebrist? Det kan ju gå skitfort att dom blir jättedåliga av

• hzl
    lillronya skrev 2010-05-24 21:11:49 följande:
    1 och 1 är avstängd tii senare ikväll för spamming...
    hahahahahahaaha skrev hon
    salg

salg

salg?
  • hzl
    SmillaMilla skrev 2010-05-24 21:06:31 följande:
    hur många inbik får man skicka innan man blir avstängd?om det är någon som inte fått ett inbox angående blommor till lova inboxa mig eller 1 o 1 blir 3
    jag fick, känner ju inte dom men känner ju verkligen med dom... Så jag tror inte dom vet vem jag är iom att vi inte pratat. men det gör kanske inte nått
  • hzl

Thea och grodan, guuud va fin fleecejacka du hittade. den med rutiga armar. *dreggel*
    Jag är supernöjd med min första salg. Men det blev lite mycket på slutet.. önskar kanske att jag hade köpt nått mer i 80 (allt var i 86 o 92) Kaninbodyn i 80 satt perfa.. lite stor tom!

• hzl
    etindris skrev 2010-05-27 23:40:11 följande:
    Hur är Molo:s vinteroverall i storlek? Har hittat en fin i strl 86 men min tjej är ca 84 lång nu. Kan den passa? Ibland är overaller så stora i storlek
    jag köpte en i 86 nu på salgen, min tös är 82 typ. 9,3kg. Hon drunknade i den! Hoppas hoppas hoppas att den blir bra i vinter. Ville haft 92 men nu börjar jag tro att det skulle bli aldeles för stort. Men det är ju lite svårt att förutse hur mycket (eller lite) dom växer.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17