Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-09-02 20:15:46 följande:
    SVart hummel röstar jag på! Storlek vet jag inte.
    Mmh...alltså jag kan verkligen inte bestämma mej, lagom när jag bestämt mej för Molos så blir jag sugen på Hummeln ist
    Molos vet jag ju passar Liam i modellen, men Hummeln är ju också fin...
    Provade ju Fix overallen och herregud vilken knas modell, funkade verkligen inte på Liam som har lång överkropp.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-09-02 20:16:29 följande:
    110 grön molo eller svart hummel. tycker nog dom är mest liam

Har du sett den gröna irl?, sambon tyckte det var mesig i färgen och röstade på den "turkosa", förra årets overall var ju åt det blåa hållet så det hade varit kul med en annan färg.
    Är Hummeln lik Molos i modellen?, alltså propotionerna? (stavning?) Provade ju Fixen idag och den var typ 15 cm för lång i ärmar/ben men super tajt i grenen.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2010-09-02 20:17:13 följande:
    Då röstar jag för turkos /fjord molo overall!

Åh...ja den är fin, sambon tyckte fjorden var finast.
    Herregud så svårt det är att bestämma sej då, tror jag får dra lott snart
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-09-02 20:27:16 följande:
    den gröna är inte ljus o mesig utan mer mellangrön.

hummel kar korta ben och längre liv
    Mmh...då låter den ju ändå rätt fin ändå, vill inte ha nån fis färg utan en klar härlig färg.
    Dumt korta ben? Längre liv låter ju kanon.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    stökmamma skrev 2010-09-02 20:33:19 följande:
    skönt att höra att det är fler

hade bestämt mig för en kalasfin NB men det va dubbelstrl och den 98/104 fanns inte att prova och 110-116 känns för stort( men ska givetvis provas innan  slutgiltigt beslut tas. )
    didrikson va fina men bara 2000 och den blev grannpojken blöt i och för 1000:-- näääe
    funderar på lindberg men lite tråkig färg

vad har Molo för vattenpelare?? 
    Ha ha, blir galen snart.
    Men jag troooooor det lutar mest åt Molo, nu måste jag bara bestämma färg också. Har ju bara haft Molo innan och varit super nöjd så det är ju ett säkert kort.

Molos har 8000 i vattenpelare.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    stökmamma skrev 2010-09-02 21:04:56 följande:
    misstänkte att molo hade hög och med alla er som är nöjda med den så men är liiiite snål även om jag vet att jag (nästa) år får igen lite- 
    Är några till som behöver vintergrejer här....Obestämd 
    Vi har verkligen varit tok nöjda med Molos overaller, Liam har aldrig blivit kall eller blöt i dom.
    O ja, man får ju igen en del, köpte en ny på T för 800 kr, Liam hade den två vintrar och nyss sålde jag den för 850 kr

Såklart blir man snål om det är flera som behöver vinterkläder, då blir det ju dyrt att köpa en massa Molo overaller. Meja får nöja sej med en billigare denna vintern, men hon lär väl inte vara ute på det viset som Liam är.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon sötfisar

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Nu har jag beställt overall till Liam, det blev en Molo efter allt velade, känns som ett säkert kort
    Vi enades om den gröna till slut, sambon tyckte fjorden men samtidigt kändes den lite lik den vi haft innan.
    Beställde från KLKids, fraktfritt och 10% rabatt så den blev ju några kronor billigare

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17