Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2010-08-28 21:24:44 följande:
    Du kan väll skicka ett meddelande till mig på fb, så kan jag säkert hjälpa dig
    Typiskt, nu funkar inte FB heller, gaaah, blir tokig på denna datorn snart eller vad nu felet är. Tror du att du kan inboxa mej ist?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    movie skrev 2010-08-28 21:28:41 följande:
    Molos regn byxor är dom lite som överdrags byxor?
    Mjaa...alltså det är regnbyxor Helt underbara, har haft sen förra hösten men nu börjar dom bli lite väl tajta i grejen så dom ska bytas ut till en storlek större.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Meh åååååh så fin Polar lurven är ihop med regnbågs regnbyxorna och mössanHjärta

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    movie skrev 2010-08-28 21:35:37 följande:
    Men inte som galonbyxor va?
    Nä inte galon, dom här är ju mer prassliga om man säger, men ändå hållbara.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    MiniM3 skrev 2010-08-28 21:33:31 följande:
    Åh då kanske man ändå inte ska sälja byxorna? :D
    NEEEEEEEEEEJ, varför ska du sälja dom för? Finaste ju.
    O verkligen underbara till Polaren.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    MiniM3 skrev 2010-08-28 21:40:01 följande:
    Haha att ha 5 par regnbyxor är lite mycket :)
    Men dom får nog stanna .. då jag har en sån lurv väntandes när jag kommer hem från semestern :)
    Sen finns dom inte att få tag på denna hösten va? eller finns dom bara på våren? 
    Ha ha, jaa det är klart, men regnbågarna måååste du behålla. Dom är verkligen favoriterna här hemma, har förbrukat 2 storlekar nu. Sååå fina till dom flesta lurvarna.
    Naeh jag tror inte det kommit några  denna hösten, inte med tanke på att jag inte hittar nånstans
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    movie skrev 2010-08-28 21:42:43 följande:
    Precis vad jag är ute efter, nu blev jag glad Det var såna jag såg på pilutta för 249:- va? Vilken stl har du på Meja i katvig ränderna? Finaste liiila lurven måste jag säga, helt klart den snyggaste i höst.
    Jupp det stämmer, kikade på dom men tyvärr fanns inte den storleken vi behöver. Fast jag gillar dom med hängslen liiiiiite mer men utan funkar såklart också.
    Meja har 80 i den suiten, lite lång i ben och ärmar så det blev lite uppvik, 74 hade nog suttit perfekt men jag vill att den ska räcka läääänge.
    Åh ja den lila lurven är verkligen tok fin, underbart fin färg, är nöjd att jag köpte den lila overallen till Meja också.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon.

Brr så kallt det var ute idag, 5 grader, snart dags för vinterkläder istället för höst känns det som

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-08-29 09:12:42 följande:
    Godmorgon!

Ahh vad jag längtar efter alla suits jag köpt. Känns så bökigt att hålla på med body och byxa helt plötsligt
    Morning

Haha, ja visst är det bökigt
    Meja invigde gul/rosa Katvig suit igår, såååå fin.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-08-29 09:45:18 följande:
    Åhh ja den är lovley! Vår i 68 är verkligen på gränsen nu dock . Har bodyn i 74.... Men vill ha suiten med! Jag har 6 suits på väg hem Åh jag är såååå sugen på Molo salg! AHhh, flera månader till ju... DÅ ska det bunkras suits!
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com

Tok fin O sitter såå tajt o fint på. Har bodyn också men det är klart, suit är ju finare.
    Var det HM jeansklänning som Lia hade? Alla Mejas jeansklänningar är för små så jag måste köpa en ny, så fint över suit.

Ha ha, blir det salg för dej? Jag börjar ge upp tanken på salg nu, har velat åka varenda gång men alltid kommer nåt emellan. Iof så slutar ju sambon snart att jobba helg så då kanske jag har en chans att komma iväg.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17