Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjollabolla skrev 2010-08-29 10:20:56 följande:
    Japp, denna gången blir det salg! Missade vårens, tyckte hon var för liten för att lämna då. Men NUUU! Har ju inte varit på salg på snart ett år. Helt sjukt! Ska börja samla slantar nu Fast det går inte så bra, för allt jag får in shoppas upp direkt Tror jag ska önska mig danska pengar när jag fyller år

Ja, H&Ms jeansklänning. Den är jättemjuk och skön med, verkligen att rekomendera. Inget tryck alls på den, förutom ett litet broderat L vid nån knapp. Vilket jag tycker är gulligt när Lia har den . Superfint över suit och såå smidigt! Får nog tvätta upp lite suits så vi kan ha den nån dag...
    Ha ha, tänk på stackars mej då som aaaaaldrig varit på salg
    Har också svårt att spara pengar, det dyker ju alltid upp nåt fint som man bara måste ha ju

Då ska jag hålla span efter den, vilken storlek har Lia på den?
    O kanon att det inte är nåt tryck på den, sist jag kollade fanns bara med Hello Kitty.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Älskade Moa skrev 2010-08-29 10:52:05 följande:

Kikar in med en storleksfråga:

Har kommit fram till att jag nog måste ha en lurvoverall till lillan ändå Men vilken storlek?
    Hon är runt 82-83 cm skulle jag tro. Blir 92 allt för stort?
    Skulle vilja ha tag på en mörkgrå med cerisa kanter, är ju så fin!

Jag hade nog köpt 92 om jag vore som du, funkar ju utmärkt med lite uppvik i början om den är för stor.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-08-29 13:29:32 följande:
    Hon har 74 på sin, lite lång men hon är ju bara 68 lång med. 129 kr kostade den, som hittat!
    Tycker du SKA med på salg denna gången!
    Köpte också lite stor, men jag vill att den ska räcka lääääänge

Jaaaa, nu bestämmer vi att jag SKA med, dels för salgen och dels för att träffa alla söta pölsekärringar, har ju bara "träffat" dej än så länge ju
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godkväll

Här var det lugnt...här hemma också, äntligen, Liam var seg nattad idag men till slut så somnade han igen. Och nu verkar han ha fått nåt elakt bett igen, hela ögat har svullnat igen, det började imorse och nu innan han somnade så kunde han inte ens ha ögat öppet, men ett Blixten plåster i pannan så verkade det sluta göra ont

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon flickor.

Här sa barnen godmorgon kl 6 imorse, zzzz...
    O idag har båda Liams ögon svullnat igen, ena ögat kan han inte öppna alls och det andra kan han öppna liiiiiite, stackarn.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-08-30 08:19:40 följande:
    Godmorgon!

Å idag hoppas jag på poooost!
    Morning

Suits post?
    Ha ha, på tal på jeansklänningar, kollade igenom Mejas igår och hittade en 62:a från HM, den passade Så idag blir det suit i 80 och klänning i 62
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-08-30 11:50:54 följande:
    Åhh jag vill med ha dockhusfilt! Den är ju bara för gooo...
    Har du inte köpt dockhusfilten än? Den är ju ett måste, och såå fin i vagnen ju.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2010-08-30 13:04:17 följande:
    jag köpte den till Mateo, tyckte han kunde få ha lite lila o rosa. Men Maia knyckte den snabbt och sover inte utan den nu!!
    Haha, så kan det gå Den är ju verkligen super mysig den filten, tjock och go och blir perfekt i vagnen till hösten/vintern.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-08-31 07:36:58 följande:
    Godmorgon!

Började dagen med lite morgonshopping på B&R Sålde så mkt på Köp Nu igårkväll så nu tyckte jag att jag "förtjänade" dockhusfilten Å så slank det ner en flygplanströja till Milo med, billig nu ju!

Är sugen på ädelstensklänningen, men blir så tveksam på storlek. 74/80 måste väl bli alldeles för stort till Lia?? Hon är 68 lång och väger 8 kg. Så annars köper jag ju 74 (utom i suitsen som är stora). Men undrar hur länge 62/68 kommer räcka? Vad tror ni??

Nu ska vi snart iväg och lämna på dagis, sen är det babysimspremiär för Lia & mig. Wehoo.
    Morning
    Vilken bra start på dagen, filten är verkligen underbarHjärta

Har samma dilemma som du angående storleks klänning, Mejas 62/68 från i somras passar ju fortfarande här, ja dom är till o med lite stora, känns som 74/80 kommer bli stort men det känns knasigt att köpa mindre på nåt vis. Jag tänkte jag skulle maila lite mått innan jag beställer.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17