-
Det får du så gärna såSmultronhjärta skrev 2010-08-31 07:51:27 följande:Jag kan annars ge mått på 74/80 på en av höstens klänningar?
-
Visst var väl denna lite fin?
http://www.lindex.com/Archive/ProductImages/S0000006363194_F_W40_20100830143512.jpg
-
Jag med, blev nästan lite kääääääärBusbellan skrev 2010-08-31 08:43:14 följande:Ja, jag tycker den var ganska mycket fin
Den står på inköpslistan idag, hoppas mitt Lindex fått in den.
Vill gärna ha en lurvis jacka till Meja och nu när jag inte hittar nån Molo färg så var det ju perfekt att denna kom
-
Godkväll flickor.
Hemma igen efter en shopping runda, blev konstigt nog inte såå mycket shoppat, jag som var så shopping sugen imorse
Fixade iaf födelsedags presenter till Meja, fiiiiinaste lurvjackan från Lindex, o så lite smått och gott
Händer här?
-
Den är ifrån LindexCamillaJ skrev 2010-08-31 19:35:19 följande:Fiiiina bilder i BT =)))
Jen80- Den småfolksklänningen finns den till små??
Fick du mitt sms igår? Clara var inte alls nöjd. Vi åkte hem rätt fort ... =/
Ängeln83- Vad är det för lurvjacka??? Nån ny?
, såå himlans fin o gosig.
-
Typ från 62 till 80, jag köpte 80 till Meja, den kostade 149 kr, som hittatCamillaJ skrev 2010-08-31 19:37:15 följande:Ängeln83 - ja såg det nu hehehe... vad finns det för storlekar? Kostar ? Den ser fin ut :)
-
Godmorgon flickor.
Här vaknade Meja kl 6.30, Liam som brukar vara den som stiger upp först sover fortfarande
-
Hej hopp
Smiter in en stund medans Meja sover och Liam sitter hyfsat lugn, hans favorit program på tv nu, Postis Per och sen Diego.
Tog en liten prommis innan i det fina höst vädret, Meja var såå fin i Lindex lurvjackan och girly rainbow mössan.
-
Ja helt underbart, kallt och soligt, precis som hösten ska varaDuntoffla skrev 2010-09-01 11:02:20 följande:Ja, man hinner inte tänka lika mycket som första graviditeten. De håller en ju rätt sysselsatta de där små grabbarna.
Måste ju bara berätta vad N sa om Lea. " När vi köpt ny mun till Lea kan hon prata". Bra logik!
Hej hejängeln83 skrev 2010-09-01 10:50:57 följande:Hej hopp
Smiter in en stund medans Meja sover och Liam sitter hyfsat lugn, hans favorit program på tv nu, Postis Per och sen Diego.
Tog en liten prommis innan i det fina höst vädret, Meja var såå fin i Lindex lurvjackan och girly rainbow mössan.
Visst är det härligt väder! Ska också ut snart och lufta oss.
Roligt att få använda alla fina höstkläder på barnen
Hur går det med den lilla? -
Ha ha, gör den? Jag pallar inte titta så jag flyttade in till köketSmultronhjärta skrev 2010-09-01 11:14:30 följande:Diego är Max favorit också..Skumt dock att laman heter Linda idag
Liam är helt galen i Diego, enda gången på hela dagen som han sitter stilla och tittar