Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Skulle vilja ha muddisar som knickers på min mellan tjej, hon är 93 lång och väger ca 14 kg, vilken stl. skulle ni ta?
Båda mina tjejer har haft RS, stora tjejen när hon var 4 mån o lilla tjejen när hon var 11 dagar. O jag träffar MÅNGA barn med RS på jobbet o det är precis som lillronya säger "en vanlig förkylning". Men det en en väldigt slemmig förkylning o det kan bli jobbigt för de små. Ibland kan de behöva inhalera för att bli av med en del av slemmet. Men de flesta som blir inlagda blir det för att de inte orkar äta o behöver hjälp med matningen.

Rååsa Bubblan: Nu vet jag inte om du är kvar, men jag pratade precis med en av mina kollegor på barnakuten o hon tyckte nog att ni skulle åka in. Nu har jag försökt att återberätta det du har skrivit, så det är ju inte säkert att hon har fått helt rätt bild. Men om hon har indragningar o är stånkig (tycker ut luften) så är det bättre att åka in en gång för mycket.
Andningen kan bero på febern också, men man vet ju aldrig
Tänkte ringa runt o kolla om jag kunde få tag i en sådan men behöver då ett artikelnummer, skall stå på tvättrådslappen, 7 siffrigt artikelnr.
gällde det på allt? även vårkollektionen?