• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2011-05-18 20:22:31 följande:
    Söta Lia då Jag har  försökt med alla möjliga filtar till Meja men det är bara den där fula giraff snuttefilten som gäller Vilket betyder att jag har både dockhus, girly rainbow, katter och VV filtar som ligger och samlar damm
    SÄLJ DOM Drömmer
  • h80
    Buttelina skrev 2011-05-23 12:00:12 följande:
    såg du att jag inboxade dig på fb?

vet tyvärr inte vattenpelare. men det är tejpade sömmar och vi har dom som regnkläder och har varit ute i ÖSregn och barnen har inte blivit blöta

det låter ju bra. Tjejerna är på stan med en shopping-sugen mormor :)

Svararde dig på fb

• h80

Hur är det med barn i byen medlemsskap? nått att ha eller inte?

• h80
    ängeln83 skrev 2011-05-28 20:18:56 följande:

Hi hi, sorry
    VV är faktiskt favvo märket här hemma just nu, tror jag köpt det mesta från nya kollektionen

paket postat till dig nu precis :)
    måste hålla med dig ang. vv. Såååååå fint. Vi har också det mesta från vårkollektionen, nu väntar jag bara på rean så det sista kan köpas
  • h80
    ängeln83 skrev 2011-05-28 20:57:11 följande:

Åh gulle dej Då ser jag fram emot att det landar i vår brevlåda inom kort

Vågar knappt kolla hur mycket VV som shoppats det sista, men mycket är det. Är lite sugen på en Smoothie t-shirt till Liam, det är nog det enda som fattas. O så vill jag ha capri jeansen i ljus denim om det kommer nångång. Liiiiiite besviken på ränderna bara, våra har blivit ganska så dassiga efter bara någon tvätt :-/

smoothie t-shirten är fiiin. Storasyster har den o lillasyster har klänningen. Lagom syskonmatchning. Våra ränder har hållt sig fina, men de är nog bara tvättade 2 gånger. Du vet inte när rean börjar?
  • h80
    ängeln83 skrev 2011-05-28 21:05:21 följande:

Smoothie är underbar, Meja har klänningen.

Ingen aning om när rean börjar tyvärr, men jag kan nog inte hålla mej tills dess, har plockat ihop en varukorg nu

haha Glad
    jag ska hålla mig...liiite fattig efter salgen. Den måste ju börja snart.
  • h80
    ängeln83 skrev 2011-05-28 21:10:23 följande:
    Jag hade ju faktiskt samlat ihop en liten salg kassa ifall jag skulle åkt, inte mycket men nån tusenlapp finns det kvar så nu fick det bli lite mera VV
    Smoothie t-shirt, ljusa capri till Liam och rainbow kjol, grönt och gult linne till Meja.
    linnen är såå fina, jättefin passform tycker jag.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17