• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

solouniko skrev 2011-04-22 15:13:57 följande:
    Velar lite mellan army och safari, gillar egentligen inte alls kamo men tänker mig att det är snyggt med råååsa överdel Safari är ju också skitsnygg, och harem ett måste. Men då blir det 86 i haremn och 92 i army eller safari Tack! Vill ha min kod så jag kan beställa nu! Kanske man ska köpa en till deal? 400 och handla för 1000 är ju en väldigt bra deal
    parat du om babyshop o groupon? eller vad för kod? Det gäller ju inte nova star står det
  • h80
    solouniko skrev 2011-04-22 20:03:13 följande:
    Nämen jag köpte innan det ändrades igårmorse så det skulle funka för oss som han köpa dealen innan
    åh så bra, det gjorde jag också Glad
  • h80
    Busbellan skrev 2011-04-22 20:33:24 följande:
    Hade med tänkt köpa en till, men då måste man ju registrera en ny användare
    nä, det måste man väl inte, jag testade precis o det verkar som om det funkar (genomförde inte hela köpet)
  • h80
    Lalalong skrev 2011-04-22 20:38:50 följande:
    Jo, jag frsökte också men när jag tröck på köp så blev det stopp. Synd..
    ah vad synd
  • h80
    Mamma till Simon skrev 2011-04-24 20:27:45 följande:
    Låter inte dumt det jobbet

Själv har jag ångest för att jag ska börja jobba 1 oktober, har varit hemma i 2½ år då så det är ju kanske dax att dra in lite pengar
    Samma datum som jag ska gå tillbaka till jobbet, efter 3 år.........usch. Vi kan ha ångest tillsammans
  • h80
    solouniko skrev 2011-04-25 20:50:26 följande:
    Jag köpte en tidigt och en sen och det funkade på bägge, men sshhyy
    samma här
  • h80

totalt OT (leer kanske inte, eftersom det handlar om att få ihop pengar till salgen Glad ). Vi ska ha klädbytardag/klädloppis på öf o jag funderar på vad man ska ta med för kläder? O hur sätter man priser? Ska man bara ta med hm/lidex osv eller tror ni det funkar med danska kläder också?

• h80

borde inte BoR ha erbjudande snart? tycker de har haft det rätt ofta, vill beställa men väntar på det

• h80

ang. groupon, visst var det fler än jag som handlade då när det var babyshop? Nu när jag loggar in så behlver jag inte skriva in kontonummer för att kunna handla, Det är bara att klicka på köp, mina kortuppgifter är sparade. är itne det lite dumt? Då räcker det ju med att nån komme rpå mitt lösen så kan de logga in på mitt konto o handla

• h80
    Busbellan skrev 2011-05-04 08:18:07 följande:
    Var tvungen att gå in och prova och så är det inte för mig.
    Måste blivit nåot fel, tycker du ska höra av dig till babyshop!
    när jag loggar in på groupon alltså, inte babyshop
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17