• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

karmasus skrev 2011-05-04 12:19:13 följande:
    Jag har också så (fast jag har valt paypal som extra säkerhet); när man köper något första gången kan man klicka i en ruta där man ber dem komma ihåg uppgifterna. Kanske var den förkryssad redan?  De gör så här eftersom det i botten är ett amerikanskt företag och de har lite lika bra bankrutiner som vi =)

Kontakta Groupon så tar de bort dina uppgifter.
    gjorde det o de fixade det direkt Glad
  • h80
    ChokladMoshin skrev 2011-05-04 20:36:55 följande:
    Samma för mig, så får dom ju inte göra :o(
    jag mailade kundtjänst o de fixade det direkt
  • h80
    Busbellan skrev 2011-05-05 20:51:36 följande:
    Nova stars vita och berry knickersen till, underbart!
    vilka är berry knickersen?
  • h80
    solouniko skrev 2011-05-06 19:30:46 följande:
    Hmm jaa kanske det
    Lilla Ego 07 skrev 2011-05-06 19:10:31 följande:
    Vilka har ni som förslag då? Så kan vi vara med och rösta Glad

Grattis igen! Är fortfarande lite i chock här för det gick ju så förbaskat snabbt för dig ju! 

Själv känner jag mig lite rädd för att få föda på hallgolvet här nu med trean men får se till att knipa ordentligt :)
    Ja grejer är ju att vi har haft typ INGA förslag hela tiden Men sambon tycker Maja, jag tycker att det är fint men det är ju typ världens vanligaste namn nu också Obestämd Kanske inte gör nått egentligen men sådär kul ju om 5 i samma klass heter samma.. Jag är inne på Freja just nu men har haft Lilo som förslag med, tycker det är hur fint som helst men blev nedröstad där

Ja det gick vekligen undan och kom som från ingenstans plötsligt efter Greys Har skrivit en fölossningsberättelse i bloggen nu om nån är intresserad
    Läste din berättelse på bloggen o åh vad jag känner igen mig. När E föddes var jag på väg till öppna förskolan med A vid 9 o sen föddes E kl 12:30. Man hinner inte alls med när det går så fort
  • h80

OT, men ni brukar ha koll på det mesta. A som är 2½ har blivit jätteledsen så fort man har pratat om potta o att gå utan blöja. Nästan panik när blöjbytet har tagit lite för lång tid. Så vi har bestämt att itne pott-träna henne utan vänta in henne istället. Så helt plötsligt idag så sa hon att hon ville köpa trosor. Det gjorde vi o hon har gått utan blöja hela dagen, en olycka. Nu funderar jag lite på hur jag ska göra imorgon då vi ska gå på stan hela dagen..??? vill ju inte förstöra för henne

• h80
    Kristyr skrev 2011-05-14 22:22:15 följande:
    så där ut med alla pop skalis jackor och byxor som lillasyster skulle ärva efterstore bror. Nu har hon fått ett eget skalset från isbjörn PAKET! EntrantW Shell Jacket+Pant för 1895:- ist för 2400:-. Erbjudande på addnature.
    hur är de i storlek? funderar på att köpa till min 90cm långa tjej
  • h80
    Catt skrev 2011-05-14 22:34:06 följande:
    Hur gick det med pottandet idag? Nyfniken ju! :) (på tal om ingenting)
    det gick inte alls idag.....hon ville inte, så vi lät det vara
  • h80
    H o p e skrev 2011-05-15 21:33:06 följande:
    Gokväll tråden!

Ni som använder Molos muddbyxor som knickers till sommaren, vilka storlekar tar ni då och vilka stl har barnen normalt på kläder?
    Jag har 74 till min tjej som är 90cm o väger 13.6kg (68 funkar också, men 74 sitter snyggare) hon har 92-98 på annat
  • h80
    Smultronhjärta skrev 2011-05-17 21:15:20 följande:
    Nänä banan är ju lätt. Köp glycerin om du inte lyckas med diskmedel.. Jag tycker att galltvål är värdelöst men Yes är fan good shit! Mjölk är också bra i samband med diskmedel om den är varm. Annars tar glycerin de värsta bananfläckarna
    hur gör du med diskmedlet?
  • h80
    Smultronhjärta skrev 2011-05-17 21:25:28 följande:
    Diskmedel på fläckarna,lite varmt vatten på det,gnugga,ner i varm mjölk..
    ska testa imorgon
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17