Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ChokladMoshin skrev 2010-10-19 21:00:42 följande:
    Tackar för alla grattis Hjärta.
    Mår bra trots omständigheterna, lillfisan blir bättre och bättre.
    Hon kom i v. 35+3, exakt 1 månad för tidigt.
    Fick täta värkar väldans snabbt och väl inne på sjukhuset så såg dom att huvudet inte stod så långt ner än så när sen vattnet med ett väldans tryck så gled hon tillbaka och ärmen kom först, ett vändnings försök gjordes men det gick inte och 4 minuter senare var hon ute med snitt.
    En liten drama queen

Måste nog shoppa något litet ESL bambi till henne, får ju inte ligga på samma avdelning som henne så jag har såååååååå tråkigt Gråter.
    nää,, vad trist att du inte får ligga med henne..
  • Kristyr
    ChokladMoshin skrev 2010-10-19 21:23:32 följande:
    Ja, det känns lite jobbigt. Men ska försöka orka mig dit imorrn bitti.
    Vikkan76 skrev 2010-10-19 21:03:36 följande:
    Hon hade bråttom ut! Skönt att ni mår bra efter omständigheterna!

Lite shopping är ju aldrig fel och ESL bambisarna är ett utmärkt val. Hjärta
    Himla bråttom, hon ville väl inte födas i gråa trista november heller Tackar
    åhh så har du gjort snitt... jobbigt att försöka ta dig till henne..Obestämd Ta massor med extra smärtstillande så du inte får nått smärtgenomslag eller nått sånt. Det är inte kul...
  • Kristyr
    ChokladMoshin skrev 2010-10-19 21:44:27 följande:
    Ja, dom kommer när dom bestämt sig liksom. Går ju inte direkt att stoppa
    lillronya skrev 2010-10-19 21:34:27 följande:
    Lagom länge.
    Å vad mysigt med bebis!!
    Alldeles lagom länge, håller helt med Ja, det blev ett katastrofsnitt
    Men hon var ju tvungen att komma ut ögona böj så jag är glad ändå.
    Har hög smärttröskel då tackade nej till morfin men tar tabletterna och det funkar finfint

Tack vad ni är gulliga allihopa
    jo, det har jag med men fick toppa med lite extra om jag skulle göra nått speciellt mer än att ligga i sängen...
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2010-10-20 10:37:40 följande:
    Kristyr skrev 2010-10-20 10:31:16 följande:
    inte särskilt girly
    Måste den vara girly då? Superfin ju! Fast känns det inte som om du kommer använda den så kommer du inte det. Sälj!
    Näe det måste den kanske inte... Unisex går med bra med. Men jag tycker inte rutorna är så unisex heller.. *ducka*
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-10-20 10:42:08 följande:
    Det är ju rätt skönt med inte girly emellanåt..i natt sov Lova i MATsuit med bruna ministars på..Den var så fin att jag tycker att det nästan är synd att den används som pyjamas
    Duntoffla skrev 2010-10-20 10:37:40 följande:
    Måste den vara girly då? Superfin ju! Fast känns det inte som om du kommer använda den så kommer du inte det. Sälj!
    Håller jag med om, det är just nu för mkt girly i garderoben. Ska bli mindre av det i framtiden..
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-10-20 10:56:10 följande:
    Uscha då..krya på sig!Hjärta

Angående barnkläder och tycke och smak så tycker i princip alla runt omkring mig att jag är regelrätt komplett galen både vad det gäller kläder,pengar,mängder och tiden som jag lägger på mina ungars kläder
    äh! Ditt liv ditt intresse

Hör bara positiva kommentarer om sonens kläder...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17