• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Stormis
    hzl skrev 2010-04-15 08:24:47 följande:
    Hej alla, när e salgen igentligen!? Känns som man väntat en evighet!!
    Det vet vi ju inte förrän en vecka innan, men vi gissar väl på maj. Minns inte föregående års datum nu, men om du kollar min salg-blogg och scrollar lite där så hittar du dem.
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-04-15 09:01:49 följande:
    Godmorgon Här vaknar barnen tidigare för varje dag , från att ha sovit ungefär till kl 09 så vaknar dom nu kl 06, uff uff, alldeles för tidigt ju. Idag blir det shopping runda i Jkpg, främst min och sambons garderober som ska fyllas på men jag antar att jag kommer hitta en del till barnen också, det brukar bli så Såg just denna uuuunderbart söta klänning på Lindex och blev helt kär, den kan väl Meja ha på sysslingens dop va? www.lindex.com/Archive/ProductImages/S0000006...
    Åhhh jätte söt!!!
  • h80
    Zvartaliljan skrev 2010-04-15 09:10:57 följande:
    får se vad läkaren säger nu och vad bvc råder till... detta är ju en ganska hög dos jag ska ta...tror inte den räknas som terapeutisk...o så gillar jag inte ordet "osannolikt"
    kolla med läkaren, men ska nog gå bra med amning, om man kolla sjukvårdsupplysningen så säger de också att det går bra att amma.
  • Stormis
    Zvartaliljan skrev 2010-04-15 09:10:57 följande:
    får se vad läkaren säger nu och vad bvc råder till... detta är ju en ganska hög dos jag ska ta...tror inte den räknas som terapeutisk...o så gillar jag inte ordet "osannolikt"
    All respekt för hur du väljer att göra, men betänk att i princip allt låter livsfarligt i FASS och att den troliga anledningen att det står "osannolikt" är att det inte har studerats i tillräcklig mängd; man är i princip säker, men FÅR inte skriva det. Vet måna som tagit de mest skumme läkemedel både vid grav och amning så se bara till att få prata med en vettig läkare så det känns bra, vilket det än blir. Kram.
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2010-04-15 09:14:10 följande:
    Åhhh jätte söt!!!
    Visst var den Hoppas nu bara mitt Lindex fått in den, fast dom brukar vara ganska snabba med nyheterna. Frågan är bara vad man ska ha på benen?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Zvartaliljan
    Stormis skrev 2010-04-15 09:19:11 följande:
    All respekt för hur du väljer att göra, men betänk att i princip allt låter livsfarligt i FASS och att den troliga anledningen att det står "osannolikt" är att det inte har studerats i tillräcklig mängd; man är i princip säker, men FÅR inte skriva det. Vet måna som tagit de mest skumme läkemedel både vid grav och amning så se bara till att få prata med en vettig läkare så det känns bra, vilket det än blir. Kram.
    h80 skrev 2010-04-15 09:17:19 följande:
    kolla med läkaren, men ska nog gå bra med amning, om man kolla sjukvårdsupplysningen så säger de också att det går bra att amma.
    har nu pratat med både gastromottagningen och kvinnokliniken och de har sagt att jag får amma!!

åh där knöts en av knutarna i magen upp i alla fall...

Nu ska jag snart släpa mig till sjukhuset o låta dom tömma mig på lite blod så vi kan reda ut det här...o sen blir det en mindre trevlig undersökning när antibiotikadosen är slut {#lang_emotions_sealed}

Tack tjejer för hjälpen! Ju fler som säger att jag lugnt kan ta tabletterna och amma, ju lugnare blir jag!
  • h80
    Zvartaliljan skrev 2010-04-15 09:27:49 följande:
    har nu pratat med både gastromottagningen och kvinnokliniken och de har sagt att jag får amma!!åh där knöts en av knutarna i magen upp i alla fall...Nu ska jag snart släpa mig till sjukhuset o låta dom tömma mig på lite blod så vi kan reda ut det här...o sen blir det en mindre trevlig undersökning när antibiotikadosen är slut Tack tjejer för hjälpen! Ju fler som säger att jag lugnt kan ta tabletterna och amma, ju lugnare blir jag!
    åh vad skönt :)
  • SmillaMilla

åhhh vad skönt!!!! Kram {#lang_emotions_flower}

Zvartaliljan skrev 2010-04-15 09:27:49 följande:
    har nu pratat med både gastromottagningen och kvinnokliniken och de har sagt att jag får amma!! åh där knöts en av knutarna i magen upp i alla fall... Nu ska jag snart släpa mig till sjukhuset o låta dom tömma mig på lite blod så vi kan reda ut det här...o sen blir det en mindre trevlig undersökning när antibiotikadosen är slut Tack tjejer för hjälpen! Ju fler som säger att jag lugnt kan ta tabletterna och amma, ju lugnare blir jag!
  • Kristyr
    Zvartaliljan skrev 2010-04-15 08:10:22 följande:
     Flagyl 400mg
    Det åt jag jag både i tabelettform och innan det fick jag det i droppform (för att få högre konc än vad man kan få med tabletter) när sonen var ca 1 mån.

Ett av alla olika antibiotika jag åt samtidigt....{#lang_emotions_undecided}

Jag ammade honom under hela tiden jag åt massor med olika antibiotika...
  • na96gen

Blev en liiiiten beställning från BusoRackartyg {#lang_emotions_sealed} busigt ... hihi

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17