• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • hzl
    ängeln83 skrev 2010-04-15 09:01:49 följande:
    GodmorgonHär vaknar barnen tidigare för varje dag , från att ha sovit ungefär till kl 09 så vaknar dom nu kl 06, uff uff, alldeles för tidigt ju.Idag blir det shopping runda i Jkpg, främst min och sambons garderober som ska fyllas på men jag antar att jag kommer hitta en del till barnen också, det brukar bli så Såg just denna uuuunderbart söta klänning på Lindex och blev helt kär, den kan väl Meja ha på sysslingens dop va?www.lindex.com/Archive/ProductImages/S0000006...
    Supersöt!
  • Zvartaliljan
    Kristyr skrev 2010-04-15 09:40:32 följande:
    Jo jag fick ju massor med antibiotika när Mateo var bara 2 veckor i.o.m min livnmodersinflammation, men kommer inte ihåg sorterna jag fick då...kanske det var samma? Då var jag så borta när jag låg inne så jag frågade inte ens om jag fick amma utan bara antog det då de inte sa något annat...
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2010-04-15 09:40:24 följande:
    åhhh vad skönt!!!! Kram
    h80 skrev 2010-04-15 09:29:38 följande:
    åh vad skönt :)
    ja det känns skönt o äntligen veta vad som spökat runt i mina tarmar alla dessa år av problem...men tråkigt att det ska vara så jäkla svårt o bli av med en gång för alla. Men nu hoppas jag att de ska lyckas fixa detta...
    Sambon skrattade lite åt en av behandlingsmetoderna o sa att han kunde donera bajs då men fy sjutton vad äckligt {#lang_emotions_throwup}

Behöver äta produkter med mycket goda bakterier i...finns det några mjölkfria såna? Typ actimel, men tror jag kanske får orolig mage av mjölkproteinet i den.

Nä nu måste jag rusa...men har ni tips så svara så läser jag tillbaka sen
  • JsN
    Zvartaliljan skrev 2010-04-15 10:08:50 följande:
    Behöver äta produkter med mycket goda bakterier i...finns det några mjölkfria såna? Typ actimel, men tror jag kanske får orolig mage av mjölkproteinet i den. Nä nu måste jag rusa...men har ni tips så svara så läser jag tillbaka sen
    Pro-viva
    Sempers magdroppar
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2010-04-15 09:27:49 följande:
    har nu pratat med både gastromottagningen och kvinnokliniken och de har sagt att jag får amma!!åh där knöts en av knutarna i magen upp i alla fall...Nu ska jag snart släpa mig till sjukhuset o låta dom tömma mig på lite blod så vi kan reda ut det här...o sen blir det en mindre trevlig undersökning när antibiotikadosen är slut Tack tjejer för hjälpen! Ju fler som säger att jag lugnt kan ta tabletterna och amma, ju lugnare blir jag!
    åååh {#lang_emotions_sunny}
  • SmillaMilla
    JsN skrev 2010-04-15 10:11:34 följande:
    Pro-viva Sempers magdroppar
    Är pro-viva mjölkfria?
    Kan man som vuxen ta sempersmagdroppar?

Har också en del problem med magen så tar gärna emot tips :)
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2010-04-15 10:25:25 följande:
    Är pro-viva mjölkfria?Kan man som vuxen ta sempersmagdroppar?Har också en del problem med magen så tar gärna emot tips :)
    http://www.proviva.com/sv/Produkter/Fruktdryck/

finns en massa olika. jag ger alltid dom till barnen när de varit magsjuka. de återhämtar sig snabbare i magen. toppen dryck!
  • hzl
    na96gen skrev 2010-04-15 09:47:03 följande:
    Blev en liiiiten beställning från BusoRackartyg  busigt ... hihi
    vad?!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17