• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • JsN
    SmillaMilla skrev 2010-04-15 10:25:25 följande:
    Är pro-viva mjölkfria?Kan man som vuxen ta sempersmagdroppar?Har också en del problem med magen så tar gärna emot tips :)
    Deras fruktdrycker är mjölkfria (mjölkmojängerna kom långt senare) Framförallt shotsen är koncentrerade.

MAgdropparna är samma eller liknande bassilusker som i proviva och kan självklart tas även av vuxna.
  • SmillaMilla
    JsN skrev 2010-04-15 10:36:25 följande:
    Deras fruktdrycker är mjölkfria (mjölkmojängerna kom långt senare) Framförallt shotsen är koncentrerade. MAgdropparna är samma eller liknande bassilusker som i proviva och kan självklart tas även av vuxna.
    Åhhh toppen ju! Men var köper man dessa magdroppar?
  • JsN
    SmillaMilla skrev 2010-04-15 10:40:33 följande:
    Åhhh toppen ju! Men var köper man dessa magdroppar?
    I Sverige på apoteket. VAd säger sempers hemsida?
  • Milliz

Hej i tråden!

Jag har en liten ot fråga. Hur kan något kosta 16kr att skicka med posten? Jag har vunnit en klänning på T och jag vet att den kostar 12kr att skicka. Om det är en emballagekostnad så är ju 4kr väldigt mycket eller? Säljaren hade inte skrivit ut någon fraktkostnad i annonsen utan mailade den nu efteråt..

Elias 070202 Ella 080920
  • na96gen
    hzl skrev 2010-04-15 10:31:57 följande:
    vad?!
    det blev en nova star mössa (cerise) en multistars t-shirt och en med bilar, den med svarta korta ärmar
    känns löjligt härligt i kroppen av att shoppa liiiite hihi
  • G l o r y

En OT fråga? Villervallas shorts för detta året verkar mkt längre än förra årets modell? Nån som vet om det är så? Är de fortfarande små i strl?

Noah 070929 Leo 090510
  • Zvartaliljan

så skönt när man kommer hem igen efter en timma o ni inte hunnit skriva allt för mycket Vad har det tagit åt er

JsN skrev 2010-04-15 10:11:34 följande:
    Pro-viva Sempers magdroppar
    Tack! Proviva tycker jag smakar bläk men ska nog börja ta shotsen ändå o hoppas de gör lite nytta.
    Sempers magdroppar hade jag inte en tanke på!! Tack, kan säkert Mateo behöva lite också
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-04-15 09:27:49 följande:
    har nu pratat med både gastromottagningen och kvinnokliniken och de har sagt att jag får amma!!åh där knöts en av knutarna i magen upp i alla fall...Nu ska jag snart släpa mig till sjukhuset o låta dom tömma mig på lite blod så vi kan reda ut det här...o sen blir det en mindre trevlig undersökning när antibiotikadosen är slut Tack tjejer för hjälpen! Ju fler som säger att jag lugnt kan ta tabletterna och amma, ju lugnare blir jag!
    vad skönt att fått klara besked=)
    mindre kul med undersökning efter =S....
    mamma till Maximilian född 081028
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2010-04-15 11:51:27 följande:
    vad skönt att fått klara besked=) mindre kul med undersökning efter =S....
    kommer kräva att bli nedsövd...med tanke på hur ont jag har. Hoppas de går med på det...
  • JsN
    Zvartaliljan skrev 2010-04-15 11:19:19 följande:
    så skönt när man kommer hem igen efter en timma o ni inte hunnit skriva allt för mycket Vad har det tagit åt er Tack! Proviva tycker jag smakar bläk men ska nog börja ta shotsen ändå o hoppas de gör lite nytta.Sempers magdroppar hade jag inte en tanke på!! Tack, kan säkert Mateo behöva lite också
    Proviva finns ju i hur många smaker som helst! Man får prova sig fram. Blåbären gillar jag inte alls, men däremot älskar jag nyponsoppan, sen tycker jag de flesta fruktdryckerna är lite för söta, men de har några lättsockrade. Shotsen är riktigt goda!

(Ja, jag har i perioder i mitt liv druckit massor med proviva)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17