Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-05-01 21:21:39 följande:
    Kikar in och säger G R A T T I S till Bubblan!! Guuud vad härligt
    {#lang_emotions_kiss}
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan
    Greksmurfen skrev 2010-05-01 21:22:35 följande:
    hmm har man rätt å klaga av sig lite ???HUR frustrerad kan man inte bli på maken här hemma......HAN ser ju vad som behöver göras,, känns som att man måste säga till han varje gång man vill att han ska göra ngt över huvudtaget och ser itne att han tar så mkt insiativ till att ex göra ngt med maxen...som idag jag skulle sitta å plugga å det visste han men inte gjorde han ngt skoj med han för det.... han tog ut han på en promenad när JAG hade klätt på han ytterkläderna å satt han i vagnen (han somnade innan de hann ut ens) ............han e ju ledig från å till  borta då å då.....å imorn ska han jobba hela dagen....HÄR tvivlar jag skarpt på att han ens skulle klara av att ha max å hund i ett par dagar...Nu på kvällen runt 18.00 tiden så lg jag å goasde med maxen i sängen då han var trött å vi somnade båda två(gos).. vaknade vid 20.00 för att ta på mej kläderna å ta ut hunden på promenad...VILKET han kunde gjort... men som sagt ...ÅHHHHH KAN DET MANLIGA KÖNET inte bara tänka lite ibland.... varför måste vi kvinnor tänka åt dem....SORRY FÖR OT.. men var/är så frustrear att jag måste få det ur mej..
    Känner igen de där {#lang_emotions_undecided} *eländiga karlar*  KRAM!!
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2010-05-01 21:23:50 följande:
    GodkvällIdag har vi varit på marknad där Liam tjatade till sej ett par foppa tofflor med Blixten, snacka om lycklig kille som traskat runt i dom hela dagen Sen blev det ko utsläpp, Liam var sådär måttligt road, han tyckte dom var äckliga
    äckliga möö   ha ha ha
  • RååSa BuBBlan
    Greksmurfen skrev 2010-05-01 21:23:56 följande:
    det kollade jag aldrig... såg bara att de hade rabatt=P.. ja den var lite saftig...=S.. man tjänar ju abra om man köper fler plagg så att säga...
    Ja hade man kunnat dela med nån så oki, men annars tjänar man inte många kronor {#lang_emotions_undecided}
  • RååSa BuBBlan
    Greksmurfen skrev 2010-05-01 21:27:12 följande:
    ja va ska man med dem till om inte för fortplantningens skull .. tro man skulle klara sig lika bra utan dem... =P
    Ja ibland undrar man?

Min e bara dum dum dum, men iofs tycker jag att alla är dumma just nu  {#lang_emotions_dreamer} *lite lättretlig*

Min är expert på att TYCKA vad som behövs göras, men sen utförandet gnälls det åt mitt håll om medans han själv sitter med sina jädra hörlurar på dagarna i ända!

Men dom e söta ibland åxå så man förlåter dom
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2010-05-01 21:30:38 följande:
    Ha ha...ja Jag frågade varför han tyckte dom var äckliga och då sa han att dom hade äckliga tuttar som slängde O droppen var nog när en kossa mööö släppte en laddning 1 meter från Liams nöbblisar
    *ASG*

Kunde ni hålla er för skratt?   ha ha ha.. *goa unge*
  • RååSa BuBBlan
    Greksmurfen skrev 2010-05-01 21:36:15 följande:
    jo ibland kan dem vella var lite söta med... men ibladn har man bra lust å slänga hans dumburk till data ngn stans =P... hih lättretlig e nog bara förnamnet här...ja hormoner e inte å leka med hahahaha
    Nä men kanske bra med lite hormoner åxå så man får skälla av sig rejält

Jag fullkomligt exploderar för allt o ingenting  
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2010-05-01 21:40:47 följande:
    Ha ha, näää, verkligen inte. Han är verkligen stört skön, tusen ursköna kommentaren om dagen typ, vi skrattar ihjäl oss här hemma just nu.
    Samma här   *underbara ungar* {#lang_emotions_heart}
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2010-05-02 07:57:32 följande:
    Fortsätter tipsa dåPixiekids har 30% på ett helt köp med koden MAJBRASA, dessutom fraktfritt.
    Amen skiiiit!! Å så handlar jag där igår {#lang_emotions_undecided} Ja ja.. Får la handla mera då

God morgon förresten {#lang_emotions_sunny}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17