Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

H I L L A skrev 2010-04-30 14:32:54 följande:
    Jag trodde att alla redan visste  förlåt om jag ställt till med nåt nu Hur jag kunde veta vet jag inte, kanske är jag synsk eller nåt... trodde det var "känt" i tråden. Jädra vad klantig jag är *pisk på mig själv*Jag ska va knäpptyst på fejan *sätter på eltejp på munnen nu*
    Å sötis, inte gör det nåt heller {#lang_emotions_sunny} Hade tänkt tala om det för alla er ändå så

Håll knäpptyst på fejjan bara
    små Molosar e bra söta..
  • RååSa BuBBlan
    Ocikatten skrev 2010-04-30 14:33:35 följande:
    Grattis, grattis Bubblan!!!  Ännu flera bebisar att locka med här i tråden... Kanske det smittar?? 
    Tack   *smittar ner dig*
    små Molosar e bra söta..
  • RååSa BuBBlan
    1 och 1 är 3 skrev 2010-04-30 14:34:59 följande:
    Vi håller tummar och tår!!! Tänk vilken salg! Detta är ni verkligen värda efter en tuff tid bakom er! Men du, *pekar med pekpinnen* läkarna har sagt ok va!?
    Japp! Jag har fått oki Blir nog en del extra kontroller bara men det gör man ju så gärna.

Kristyr skrev 2010-04-30 14:34:43 följande:
    VÄÄÄÄÄÄÄLDIGT!
    små Molosar e bra söta..
  • RååSa BuBBlan
    MiniM3 skrev 2010-04-30 14:35:24 följande:
    GRATTIS till bebis Anna :)  Jag fick fiiiiina paketet igår.. tack så himla mycket :) Katvig overallen var ju jätte fin 
    Va? IGÅR???? Jag postade det ju för veckor sen {#lang_emotions_surprised}

Tack för grattiset {#lang_emotions_kiss}
    små Molosar e bra söta..
  • RååSa BuBBlan
    H I L L A skrev 2010-04-30 14:35:27 följande:
    Men det är ju läskigt ju  Kanske att jag känner av alla små bebisar innan andra ens vet nåt Eller tror jag att alla andra är gravida för att jag själv är så jädra bebissugen
      Ska ni inte ha en liten till då?
    små Molosar e bra söta..
  • RååSa BuBBlan
    H I L L A skrev 2010-04-30 14:37:38 följande:
    Jag ska va absolut jätte tyst på fejjan !!!
    {#lang_emotions_kiss}
    små Molosar e bra söta..
  • RååSa BuBBlan
    H I L L A skrev 2010-04-30 14:42:21 följande:
    Väldigt gärna! Men om några år kanske. Kanske när Hilda börjar skolan. Bra tid att va hemma. Massa mystid med bebben och sen massa tid med syskonen som kan va hemma hela eftermiddagarna
    Aha det låter som en kanonplan..
    Ja vi planerade Ida till Bella började skolan, va riktigt mysigt att dels kunna vara hemma med bara bebisen på dagen och sen promenera och hämta Bella efter skolan för massa mys även där, va verkligen en toppentid att få ett till barn
    små Molosar e bra söta..
  • RååSa BuBBlan
    H I L L A skrev 2010-04-30 14:50:40 följande:
    Ja precis så jag hade tänkt mig Älskar att vara hemma med barnen Så får väl stå ut med att jobba ett par år nu och sen ta på mysbyxorna igen om några år Lycka till nu med liten och var rädd om dig/er
    {#lang_emotions_heart}
    små Molosar e bra söta..
  • RååSa BuBBlan
    Everlonn skrev 2010-04-30 15:00:08 följande:
    Åhhhhh GRATTIS!!!! Blir ju alldeles tårögd nu ju!! Låter kanon det! Kan nog behöva all hjälp jag kan få med den beställningen
    Tack {#lang_emotions_sunny}

Ja risken finns att beställningen ökar i storlek nu litegranna {#lang_emotions_dreamer}
    små Molosar e bra söta..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17