Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Om två timmar drar gubben till Barcelona Jag vill INTE att han åker *snyft* Käääänslig Bubbelmamma

På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-05-03 18:25:30 följande:
    åhh stackars bella här shoppas inget, väntar på en del fint dock du då? usch joooobbigt *kramar*
    Mmm.. Hua va man tycker synd om henne men nu har hon fått medicin och dom har skickat på djupare odling så får vi se om de kan ge med sig. Njaä.. Hoppat klart för nån dag iallafall väntar hem lite smått o gott dock {#lang_emotions_dreamer}

Ja han kommer hem freda och åker sen söndag igen {#lang_emotions_cry} *skitjobb*
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2010-05-03 18:29:54 följande:
    Tack tjejer! Älskar skorna. Sambon sa dock inte ett ord
    Tråksambo
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2010-05-03 18:31:15 följande:
    ush inget kul med män som måste fara hela tiden. Min sambo jobbade också väldigt mycket borta. Nu far han till köpenhamn o paris nästa vecka. Ush.
    Ja fy va jag INTE gillar det periodvis Å just nu är jag supermegamaxi känslig åxå
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2010-05-03 18:35:47 följande:
    Ja mne det har du rätt att va. Jag är lahom road över att sambon skall fara på en röd dag och en klämdag av alla dagar. Jag skall dock till Åbo på torsdag med det blir inte lika rolig resa.
    Mmm..  *mutter mutter*
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-05-03 18:39:17 följande:
    vad väntar du hem för smått då
    Kunde ju bara inte låta bli plastisocks nya lila gula suit,hjälmis och filt till Bubbelbebisen

Det kan ju gå åt fanders, men jag försöker tänka positivt och bara vara glad åt det hela
  • RååSa BuBBlan
    Helle skrev 2010-05-03 18:40:44 följande:
    God kväll. Så, då har jag betalat alla mina synder och det var inte få ... 
    Ha ha ha vad blev det?
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-05-03 18:45:56 följande:
    nää men vad fiiint!!! helt underbara färger äsch det spelar ju ingen roll om man handlar eller ej fastän det är tiidigt. se på mig jag har börjat shoppa redan och bebisen är ett förstadie i pappas pung bara än så länge
    Ja dom e såååå himla fina att de bara va ett måste funkar på både kille o tjej tycker jag

Ha ha ha har du börjat handla till pappas pung   *ASG*

Jag hade ju iofs redan en liten bebislåda, nu ska den bara fyllas på med lite mera fint {#lang_emotions_sunny}

När ska det bli en liten Buttebebis då? {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan
    Helle skrev 2010-05-03 18:46:11 följande:
    Oo, det har blivit Katvig velourjacka och Småfolk velourdräkt från TS. Villervalla shorts från T Småfolk badbyxor från Funkybaby Molo robot-t-shirt, Stjärnlinne, NS skjorta, NS Hood och Småfolk badbyxor från Eleraff    Jaja, ibland måste man få shoppa nån annanstans också
    Å massa fiiiiiina {#lang_emotions_sunny}
    Buttelina skrev 2010-05-03 18:53:24 följande:
    buttebebis blir det först om 3år. gahh låter länge men så får det bli handlar åt pungen så länge har ett par riktiga godbitar ojojoj, massa fiiint
    Å men du är ju på tjocken ett av dem åren så det är inte så länge kvar

Handla åt pungen du   Vad har du för godbitar? {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan
    Kristyr skrev 2010-05-03 18:56:22 följande:
    13h kvar...
    Ååååååååååå {#lang_emotions_sunny}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17