Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-05-02 08:10:09 följande:
    Ja jag hade för mej att det var nån som shoppade där igår, typiskt ju Jag är sugen på denna till Meja men vill egentligen ha 68 *fnular lite*www.pixiekids.se/klanning-p-1015-c-222.aspx
    Ja de va jag det , attans.. Men iofs snokade jag reda på en tioprocents rabatt innan ändå så

Sååå söt den där Dunsen {#lang_emotions_heart}
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2010-05-02 08:15:54 följande:
    Sådär brukar det alltid bli för mej, beställer nåt och dagen efter kommer rabatt erbjudande Ja den är verkligen lovely, söte Dunsen, fast egentligen har jag köpstopp på klänningar, räknade igår och det vart alldeles för många
    hi hi   Kan bli en del klänningar till första tjejen
  • RååSa BuBBlan
    MiniM3 skrev 2010-05-02 08:29:52 följande:
    Betala just räkningar för 39,000 cirka och så kommer ni med massa erbjudande? :P Hur dyrt kommer denna dagen sluta?  Plus att jag tingade en chokladbrun liten chihuahua valp igår får hämta den 23:e maj  som just nu väger 259 gram :) Men hur var duns i kvaliten?
    Men åååååå!! En liten valpis {#lang_emotions_heart} Dom e ju sååååå söta dom små vovvarna som jag inte kan stava namnet på
  • RååSa BuBBlan
    MiniM3 skrev 2010-05-02 08:32:46 följande:
    Gud vad fiiiiint 
    Mmm.. så himla underbart {#lang_emotions_heart}
  • RååSa BuBBlan

Mååårning!

Idag mår jag lite sådär {#lang_emotions_throwup} *hua*

Toppen att gubben åker till Barcelona en vecka ikväll då {#lang_emotions_undecided} 

Idag ska man betala helgens alla hoppingsynder, drog i väg lite känner jag *men suget är stillat*

• RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2010-05-03 08:20:31 följande:
    Godmorgon!Grattis till kommande lillplutt! Vad har du shoppat för nåt fint? 
    Tack

Hm.. Ja va blev de nu {#lang_emotions_dreamer}

En gammal shabby pall till hallen, två nya väggord, ett IdaT regnset, smallstuff klänning, plastisock filt,suit och hjälmis Tror det va allt
  • RååSa BuBBlan
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-05-03 09:23:52 följande:
    Skoj med hopping! Jag inväntar typ bara ett Me&I-paket...Men sitter ju och längtar efter saaaaalg såklart!
    Jag längtar åxå efter salg fast jag inte ska åka

Nån som vill ha en live webcam på där inne åt mig så man får njuta av allt? {#lang_emotions_dreamer} Hua va de skulle va skoj att åka {#lang_emotions_sunny}
  • RååSa BuBBlan

Halloj i tråden!

Här har vi varit på VC, stackars Bella kissade blod, hade feber å mådde pyton 
    Verkar vara en elak UVI hon åkt på *stackars*

Hoppas de nåt? {#lang_emotions_dreamer}

Smilla--- Ursööööta dojjor!!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17