Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Eventuellt så kanske han får börja efter sommaren iså fall, för nu till våren vill jag ha honom hemma.
Han lär väl ändå inte gå superlånga dagar gissar jag så ni får mystid ändå
God morgon alla
Idag ska jag ta mig en shopping tur till Lindex, behöver tråksaker som kalsonger till sonen och pyjamaser till Mini, hua vad hon växer.
Sen ska jag kika på skalkläderna
Måste även gå till polisen och kolla om någon snäll lämnat in våran bilnyckel, fast jag tror nån tatt den ur min väska
Håll tummsen, blir dyyyyrt med en ny annars.
jag har insett att mina barn varit mycket enkla att "få torra"
isabel vägrade blöjan själv när hon var 18- 19 månader och fick panik när hon kissade på golvet för det var äckligt tyckte hon
vi satte henne på pottan och när hon kissade där så klappade vi och tjoade
hon blev skitstolt och ville bara kissa och bajsa där.. så hon blev torr på en dag bara sådär helt plötsligt.. när hon var ca 20-21 månader var hon torr dygnet runt.. eg hade jag kunnat ta bort nattblöjan tidigare men jag kunde inte fatta att en så pass liten kunde säga till om hon blev kissig på natten
Det "jobbiga" med att hon blev torr som så liten var att när hon blev kissig så blev hon det NUUU
så pottan var med öööverallt. hon har kissat på pottan på coops parkering, framför mjölkdisken på konsum osv
nöden har ingen lag liksom.
lillebror var 2år ca då vi bara tog bort blöjan på dagen, han kissade på sig hela tiden men till slut tyckte han nog det var drygt med allt det blöta och alla ombyten
så han satte sig på pottan istället
tog 10 dagar sen var han torr.
Hej ni som vet allt
Dom där FIX överdragsbyxorna kommer dom till hösten med eller kommer dom bara på våren?