Inlägg från: ChokladMoshin |Visa alla inlägg
  • ChokladMoshin

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2011-02-11 18:31:31 följande:
    haha kissa i legolådan vad sött

jag kan absolut fotografera sängen fixar ikväll eller imorgon fm. båda barnen suktar efter datan nu för de vill se tom o jerry på youtube Drömmer
    Öööh, nu är du lite läskig.
    Mina barn ska precis gå upp och lägga sig efter att ha tittat på T&J på youtube på min dator
    Ser fram emot kortet
    Mamma till 4, räcker det nu?
  • ChokladMoshin
    Ocikatten skrev 2011-02-11 22:36:48 följande:
    Jag delar inte Choklads åsikt!
    Har precis fått hem dem och de är lovely!! Även om printet är större så tycker jag inte det är så pixligt och de är mjukare än jag förväntade mig. Marcus ÄLSKAR det! Hjärta
    Kanske ngt fel på mitt då.
    Det är tvättat 2 ggr och fortf. lika stelt och omysigt
    Det där med pixlarna tror jag är en skada från min pappa som har ett tryckeri.....uppväxt med hans komentarer på tryck överallt
  • ChokladMoshin

GOkväll förresten!
    Här är det tyst ikväll.
    Alla 4 barn sov redan innan 20.
    Maken däckade innan 21 efter att ha varit ute och kört över 2 timmar i snökaoset, en sträcka som brukar ta 20 minuter.

Smultron: Inboxade du mig?

• ChokladMoshin
    Tjollabolla skrev 2011-02-11 22:53:46 följande:
    Ja eller hur... Den går SÅ fort! Jag tycker hon är max några månader... Ett halvår kan jag gå med på, men INTE ett år! Men almanackan säger ju det så jag får väl lita på den

Känner igen det där.
    Tittar på Mini och tycker hon är en nyfödd spädis och hon blir 4 månader nästa fredag
  • ChokladMoshin
    Ocikatten skrev 2011-02-11 23:28:16 följande:
    Choklad: Kycklingarna o Mini i BT är ju bara för underbara!! *fina*
  • ChokladMoshin
    etindris skrev 2011-02-12 10:57:10 följande:
    Måste fråga förra sommaren hade min dotter massa fina molo klänningar och i år har det kommit ett par som jag köpt men inte så många. är det någon som vet om det kommer fler? och ännu bättre vet någon hu de ser ut?

En fråga till den fina lila klänningen med pärlhalsband på som finns i bildråden såg att den fanns på babyshop men inte i min storlek har letat runt lite men hittar inte den någon som sett den någon annanstans?
    Har bara sett den kläninngen där och norpade dom direkt, så fina!! Skäms
  • ChokladMoshin
    Ocikatten skrev 2011-02-12 23:32:13 följande:
    Ha, ha, vi har missat melodifestivalen två helger på rad men läser här att jag inte ska gräma mig alltför mycket...

Lägger in två busfrön i BT, jag är inte så hippie av mig men älskar verkligen Småfolks velour. Nu kunde jag inte hålla mig längre utan Marcus har ett par 110/116 på sig och det funkar! Han är nu 110 cm och väger 20 kg - enligt BVC i fredags. Sen bjussar vi på en OT Henric i pyjamas som ställde upp sig så fint och ville vara med när vi fotat storebror (som dock inte kunde låta bli att busa utan är på väg att fälla stackars H!!)
    Båda snörvliga som bara den fortfarande...
    Vilka sötisar <3
    Hoppas dom kryar på sig.
  • ChokladMoshin
    Buttelina skrev 2011-02-13 00:12:33 följande:

sötfis du sover väl inte redan här är sängen vitmålad och lite bäddad mycket finare i vitt juue
    Såååå fin vit!! Hjärta
    Tycker den är så ful blå/vit & trä. Kräks
  • ChokladMoshin

Alltså nu har jag plockat, möblerat om, städat och fixat i snart 3 veckor och är äntligen färdig inför fotograferingen av huset imorrn.
    Puh! Ska aldrig flytta igen......

Hoppas på paket från Ajabaja imorrn

• ChokladMoshin
    Buttelina skrev 2011-02-13 23:17:42 följande:
    haha ja fy det tycker jag med ser mycket renare ut så här
    Ja, och passar med allt i rummet.
    Sen när den skruvades ihop så skulle dom liksom ha alla blå bitar utåt, så det blev blått när man såg den överallt i från. Men sen möblerade vi om och snurrade på sängen, ja då var halva vit och resten blått......
    Har sparat fotot och ska visa maken imorrn.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17