Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

LJ2 skrev 2011-05-29 17:11:47 följande:
    men ÅHHHH
    jag som kollade sååå noga..
    nä, då är det ett litet "brännhål" på stora tjejens lurv
    visserligen vid axel, men ändå!!
    så får trixa ihop det, sen får hon ha den som "inte va rädd om" typ.. ha den när hon vill..
    surt!!!
    nu, fortsätta fota mina fynd !
    Åh vad trist! Köpte du den nu alltså?  
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2011-05-29 21:15:11 följande:

Hittade henne innan halvvägs på väg över IN i spjälsängen för att den låg där. Himmel vad den ungen kan klättra!
    Haha
    RååSa BuBBlan skrev 2011-05-29 21:14:03 följande:
    Åååå va ni hittat massa fiiiint!!! Lurvarna är ju gudomliga Hjärta Everlonn--- Vilka underbara klänningar du hittat!!

Butte--- Den kjolen och linnen har vi också sen förra året, Bubblis favvisar

Tofflan--- Cooola Noel  i den SNYGGASTE LURVEN JAG SETT!!

Tjolla--- Lilla sötnosan i jättefina byxdressar Hjärta
     Tack!  
    RååSa BuBBlan skrev 2011-05-29 21:08:43 följande:
    Å nu är ni här   Gäller att hänga med i svängarna anars tappar man bort er

Nå... vilka ska åka till hösten?    JAAAG ska!!!
    Det hade ju varit trevligt men frågan är om det inte får bli tåg om det råkar vara Det Goda köket just då. 
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2011-05-29 21:55:05 följande:
    ska du bila så vill jag ha en plats i din bil   *bokat*
    RååSa BuBBlan skrev 2011-05-29 21:56:24 följande:
    men nu måste jag baske mig såååva, Smulan vaknade 5.45 i morse och va så strålande glad Mamman lite mindre glad dock   Natten känns osäker också så... Godelinatt sötsnokar Kyss
    Natti natti

Själv ska jag knoppa direkt efter BB. Är inte strålande pigg direkt 
  • Duntoffla
    ChokladMoshin skrev 2011-05-30 08:49:17 följande:
    >Gomorron!
    Hoppas allt är bra med alla.
    Nu är det bara vänta på höstsalgen.......undrar om man orkar flyga t/r till Köpenhamn på en dag....Drömmer
    DEt gör man absolut. Orkar man åka tåg T&R till Köpenhamn så orkar man flyga
    Lilla Ego 07 skrev 2011-05-30 09:29:34 följande:
    Det är som vilket beroende som helst detta tror jag. Man måste få sin dagliga fix liksom :)
    Lantani skrev 2011-05-30 09:11:07 följande:
    Vilka underbara salgbilder. Usch vad jag ångrar att jag inte skickade bud på prästkrageklänningen och lite nnat
    Ja, den fanns det ju massa av. Det kanske dyker upp på FB eller Tradera?
    Tjollabolla skrev 2011-05-30 09:05:19 följande:
    Godmorogn!

Åh gud det finns ju så mkt fint i garderoben just nu så man blir helt virrig på morgonen
     Härligt!

Jag får vackert vänta ett tag på att använda det jag köpte. Det mesta är ju i 86-92  Vilken storlek har du på den fina ljusblå pricktröjan på Lia i BT? 92 va? Såå söt! Är sugna på såna till Lea men de blir väl tokstora
  • Duntoffla
    Flock skrev 2011-05-30 09:32:10 följande:
    God morgon!

Nu har jag oxå vaknat liv efter all shopping!

Jag kan inte få för mig att lägga in alla fina kläder i garderoben, så underbart när man går förbi storarumsbordet och ser alla fina molosar ligga där! Vilken njutning!
    Härligt va! Det mesta ligger på Leas hylla och ser fint ut. En rejäl färgklick!

Noel ville ha sin nya oranga lurv på dagis men då kommer den bli helt sabbat direkt. Dessutom är det luva på den så det får bli användning här hemma i stället. *gillar inte luva* 
    Busbellan skrev 2011-05-30 09:39:59 följande:
    Dom tröjorna är ganska små, eller funkar i alla fall tidigt. Ella har 110 på sin sån och mindre hade hon absolut inte kunnat ha
    Är de också små? Ja, iofs ser den ju ut ungefär som den långärmade flowerfielden och mördarkaninerna jag köpte med volangkant nertill och vid ärmarna.

Då kanske 92 snart kan funka, särskilt som den är kortärmad. Nu gäller det bara att hitta en också. Vad heter modellen? Och printet? 
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2011-05-30 09:48:26 följande:
    Tyvärr ingen aning om vad varken modellen eller printet heter
    Vi kan kalla det kortärmad pricktröja helt enkelt

Nu ska jag gå och sova en stund medan Lea sover *kors i taket* Är skittrött idag...

CU 
  • Duntoffla
    Flock skrev 2011-05-30 09:55:39 följande:
    Duntoffla skrev 2011-05-30 09:44:52 följande:
    Härligt va! Det mesta ligger på Leas hylla och ser fint ut. En rejäl färgklick!

Noel ville ha sin nya oranga lurv på dagis men då kommer den bli helt sabbat direkt. Dessutom är det luva på den så det får bli användning här hemma i stället. *gillar inte luva* 

Är de också små? Ja, iofs ser den ju ut ungefär som den långärmade flowerfielden och mördarkaninerna jag köpte med volangkant nertill och vid ärmarna.

Då kanske 92 snart kan funka, särskilt som den är kortärmad. Nu gäller det bara att hitta en också. Vad heter modellen? Och printet? 
    Såg Noel i bildtråden, så fin han är i den fleecen! Förstår att du inte vill ha den sabbad direkt. Jag är oxå lite rädd för det där med luva. Ska godis ha luva. så är det när jag vet att jag har kontroll...
    Tack! Ja, luva är läskigt och han får också bara ha det när jag kan se, absolut inte på dagis.
    Tjollabolla skrev 2011-05-30 10:01:54 följande:
    Ja de är 92! Den sitter jättefint, dom måste va små. Hon har ju 80 annars. Älskar oxå den, så himla söt på!
     Ok, då borde 92 funka till Lea snart. Hon har 74 och 80 i några plagg. Vet du vad den heter? Var hittade du din? salgen?
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2011-05-30 10:40:48 följande:
    Ingen aning vad dom heter... Japp salgen, hittade en med ministars med i samma modell. Butte vet nog vad dom heter
    Så klart Ska kolla med henne

Tillbaka efter att ha sovit 1,5 timme. NU känner jag mig som en människa igen.

Apropå namn- vad heter det där lite "Space/rymdiga" printet i rosa toner på flicksidan? Har namnet på tungan men minns inte riktigt. Försöker skriva ner mina inköp i en liten bok....

Lillronya och Busbellan- Vilka fina barn i BT!

Trunken- Massa fin shopping!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17