Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hej tjejer!

Vad jag har FL-abstinens, mitt skitmodem funkar inte och från telefonen är det så bökigt att surfa. Vad händer här?

Kristyr- kolla din GB. Ska du åka?

• Duntoffla

Tjolla- jag handlade för ngn vecka sen men då funkade det. Maila supporten

• Duntoffla

Bubblan- det låter som om skolan inte riktigt vet hur man hanterar någon med det funktionshindret. Hoppas att ni kan få någon rätsida på allt och att hon får gå i den klass där hon funkar bäst. Kram

• Duntoffla

Mamma t- jag hade köpt några kortärmade men även långärmat då man ju mest är i skuggan.

• Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2011-05-04 18:54:21 följande:
    Suttit i skolan i timmar under dagen. Dottern hade två lärare efter sig hela dagen så att hon inte skulle gå in i 7:2 . Hon hade fått panik när dom följde efter henne konstant. Fick åka dit akut när hon sa till dom att hon skulle leta efter en kniv, va totalt kaos och tösen va knappt nåbar, alldeles tom i blicken och självdestruktiv... Spec läraren som dom fick hämta akut vid en annan skola kom och vi försökte få någon rätsida på situationen. Skolan erkänner deras misstag och hur dom löst saker och ting. Men skadan är redan skedde så nu återstår att se om skolan kommer att fungera alls för henne. Jag somnade helt utmattad när jag kom hem. Stackars flicka så förstörd hon va
    Åh stackarn! Vad struligt det ska vara för henne. Hoppas verkligen att ni får rätsida och att hon kommer in i rätt klass och får den hjälp hon behöver. *kram*Hjärta
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2011-05-04 20:45:35 följande:
    Alltså jag måste fråga hur klumpig en barnmorska kan vara... Att säga vid RUL att det först ser kört ut för att sen säga att man ska skickas vidare IMORGON för vidare undersökningar,för att sen diskutera föda foster för att sen säga att det beror ju på OM det är si eller så känns för för jävla oproffsionellt faktisktSkrikandes H U R ska den mamma kunna sova alls i natt?
    En del har verkligen ingen fingertoppskänsla. Eller känsla över huvudtaget....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17