Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Godmorgon sötfisar.

Här tog vi lite sovmorgon idag också, passade utmärkt eftersom älgarna hållt med vaken inatt, eller ja, hunden som stod och skällde vid altandörren, begriper inte riktigt vad dom gör mitt inne i ett bostadsområde

La in bilder på gårdagens post, herregud så fina Katvigarna är, tycker Katvig varit lite trist det sista men nu finns det ju hur mycket fint som helst.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

GRATTIS GRATTIS Angelin{#emotions_dlg.flower}

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Hej hopp igen.

Har haft sambon hemma på lång lunch och Liam fick följa med en runda i lastbilen = lycklig kille

Sitter här och funderar på vad sjuttsingen vi ska köpa mer till Meja i 1 års present, några tips?
    Har köpt dockor, en dockvagn i trä och lite kläder än så länge.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    1 och 1 är 3 skrev 2010-10-07 13:01:37 följande:
    Duplo!!!! T älskar sitt lego!!
    Fast det har ju Liam redan en maaaaassa
    Tror det är därför det är så svårt att komma på nåt, han har ju lixom det mesta, därför känns det så onödigt att köpa mera, fast såklart måste Meja också få ha sina egna leksaker.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2010-10-07 13:06:55 följande:
    Tipsar om FPs dockhus eller sjungande stolen- vet inte riktigt var man kan hitta dessa nu men Lova älskar dessa två
    Tack för tips, ska spana runt lite. Vill gärna köpa nåt lite rejälare, och gärna lekvänligt då mina busar är minst sagt rädda om sina saker
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    1 och 1 är 3 skrev 2010-10-07 13:08:24 följande:
    Aha, jag tänker ju inte så... de finns ju liksom bara en unge här
    Ja till Liam har det aldrig varit några problem att hitta på saker...men nu är det lite svårare
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2010-10-07 13:12:31 följande:
    Då är ju allt från Fisher Price givet!
    Ha ha, jaaa det är väl så
    Får nog ta en tur till Ullared nästa vecka låter det som
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2010-10-07 13:15:48 följande:
    Absolut! Jag ska själv dit kanske två ggr nästa vecka
    btw..ska du stå på loppisen?
    Ha ha, jobbigt när det ligger så nära va?! Vi vart ju där 3 ggr i somras under våran 5 dagars semester i Varberg

Jag vet inte riktigt än, jag och mamma funderade på att boka ett bord men lördagen är den enda dagen det passar att ha Mejas kalas på så jag vet inte riktigt hur vi ska göra.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2010-10-07 13:22:36 följande:
    Nja..det blir ju så att varje gång vi får besök från vänner som bor långt bort så vill de gärna åka dit.. Jag älskar Gekås så jag ställer mer än gärna upp som sällskap

Jobbigt det där med kalas vs loppis.. Jag är loppisgalen så jag mår nästan dåligt att jag inte kan stå på den loppisen som ändå ligger ganska "nära"
    Kan tänka mej det
    Vi tänkte ta en tripp snart och handla lite julklappar och så, främst leksaker. Vill dock inte åka när typ hela övriga Sverige är där. Men om vi åker på måndag borde det vara ganska ok va?

Ha ha
    Fast jag är lite tveksam om hur det funkar med en loppis här, sambons syster stod på loppisen i Skryd i helgen och hon fick typ iiiinget sålt, känns nästan som man borde åka till Jkpg istället.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Uff...nu blir jag snart arg på mej själv, nån som har nån bra metod hur man håller sina köpstopp?
    Funderar allvarligt på att slänga bankdosan + kort i soptunnan eller nåt
    Bröt mitt köpstopp igår, satte ett nytt och nu bröt jag det igen

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17