Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

melizza skrev 2010-10-08 09:18:33 följande:
    Mysigt med shoppingdag med familj!! 

Själv ska jag på shoppingtur med barnen och mamma imorgon men ska köpa jacka och skor till dem stora tjejerna......det blir en lång dag imorgon tror jag. Sen är det ladies night med massa goa tjejkompisar. Det ska bli skitkul!
    Mmm, super mysigt
    Har en massa sånna dära halv tråkiga saker som måste köpas, vantar och mössor till båda barnen, nya jamasar, strumpor och sånt.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-10-08 09:20:22 följande:
    Förstår det skulle vilja ta en helg och få all bebishopping klar, men det lär dröja nån månad till iallafall innan vi ens får EN helgdag över..

Ja en vägg står helt naken, bara tunn innervägg, en annan är det mer än hälften kvar på så det kommer ta en del helger till och klart måste det ju bli snart, börjar bli kallt liksom Obestämd Riktigt vrål less faktiskt.. Från morgon till kväll varje lörd och sönd..
    Fy så jobbigt, men jag vet precis hur det är, vi har ju renoverat huset konstant i typ 4 år nu, ääääntligen börjar vi bli klara, alltid är det nåt projekt lixom.

Men tänk så skönt det blir när allt är färdigt sen
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2010-10-08 09:54:43 följande:
    Vi får dra en vända i vår. Här är det också lite för nära inpå känner jag. I så fall måste hela familjen åka.

OT men oj vad fin denna är

www.smavi.se/shop/?cat_id=128
    Jätte fin
    Påminner lite om denna ju, har beställt klänningen till Meja och tröjan till Liam:
    http://shop.textalk.se/shop/9498/art98/h6923/5886923-origpic-36071f-1.jpg
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2010-10-08 10:26:37 följande:
    Vilka fina kläder! har du provat ngt därifrån förut och vet hur kvalitén är?
    Ja  dom är underbara Speciellt björn printet, så himlans fint
    Jag fick en del kläder strax innan Meja föddes och det är verkligen kanon kvalite.
    Det är en tjej ifrån Jkpg som startat märket så det känns ju lite extra kul
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    movie skrev 2010-10-08 10:32:56 följande:
    Attans vad fina kläder, blev ju kär i massor! Inte länka till sånt
    Ha ha, förlåt
    Duntoffla skrev 2010-10-08 10:34:22 följande:
    Massa fint. Floweprintet, rådjuren, ugglor, katter...åh vill ha!
    Alldeles för mycket fint
    Hennes lillasyster är designer till mycket och hon är sååå duktig, hon gick en klass under mej i skolan
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Ett litet tips, Busloppan kommer ha lagerutförsäljning med 15% på bl.a Liandlo.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2010-10-08 10:48:30 följande:
    Tyvärr fanns det bara ett plagg hos Busloppan från Liandlo som jag ville ha. Typiskt
    Fast hon skulle få in mera, nästa vecka tror jag det var.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Hej igen

Nu sover Meja och Liam har lugnat ner sen en aning, herregud vad den ungen lever runt alltså, jag är alldeles yr i pannan och än har inte ens halva dagen gått

Idag hoppas jag att Mejas nya lurvjacka kommer i lådan, såg igår att hennes Lindex lurv i 80 börjar bli lite väl kort i ärmarna nu.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17