Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Fick just sms från kompisen som varit på mässan, hon hade fått tag på ett par jeans och 2 tröjor till Liam, en med luva och en utan, späääääännande att se vad det är för nåt

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    1 och 1 är 3 skrev 2010-10-10 11:05:53 följande:
    Du kan fynda i min T låda
    lillronya skrev 2010-10-10 10:48:01 följande:
    Jag som trodde att jag missat nåt fint.
    Och hur stor är den sannolikheten!? Drömmer
    Hood klänningen?
    Åååååh jag vill också ha ju, har letat efter den som en idiot till Meja.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    1 och 1 är 3 skrev 2010-10-10 11:10:18 följande:
    Nej, just hoddklänningarna är sålda, både strl 80 och 86. men jag har en himla massa annat
    Typ vad?Drömmer
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    1 och 1 är 3 skrev 2010-10-10 11:21:50 följande:
    Ska ut och promenera för att äta middag men återkommer under dagen
    Gör så
    Iof har jag köpstopp men små undantag kan man ju alltid göra
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godkväll

Här verkar det lugnt?
    Här hemma har barnen precis somnat, sköööönt, Liam har varit totalt omöjlig hela dagen. Han är fast besluten om att han ska flytta till mormor och morfar, har packat 4 st påsar med leksaker/kläder/böcker/lampor och gud vet allt idag Till och med tapeterna ska tydligen med.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2010-10-10 19:29:39 följande:
    ha ha jag tror bestämt att bus och rackartyg är min bästa kompis Snacka om taijm med att komma med ett mösserbjudande nu
    Ha ha, tänkte faktiskt på dej när jag såg erbjudandet Jag är såå sugen på den lila kattmössan till Meja, köpte den andra med katter/prickar på FB igår, men Meja badar verkligen i mössor så jag vet inte riktigt hur jag ska motivera det
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Kan ni lägga upp bilder på FB?
    Har fotat en massa kläder och nu när jag äntligen har tid att lägga upp så funkar det såklart inte *gaaaah*

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    lillronya skrev 2010-10-10 19:42:18 följande:
    Hej i tråden!
    Tillbaka hemma efter dagens innebandymatch.

Vad händer här?
    Hej hopp
    Hur gick innebandyn?

Här är ganska så lugnt, jag sitter och väntar på att mitt NS bud som var på mässan ska komma hit med kläderna
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    lillronya skrev 2010-10-10 19:53:14 följande:
    Hej!
    De förlorade, men spelade bra. Lite partiska domare var det med, men de hade förlorat även om de varit rättvisa tror jag.

Å vad roligt med NS för ett bra pris!
    Busbellan skrev 2010-10-10 19:49:09 följande:
    Hur gick innebandyn?
    Noras lag vann med 4-2, men det stod 3-2 tills det var 1minut kvar, det var lite mer än vadmina nerver orkade med
    Vad roligt att de vann!

Snacka nerver ja! Michaela är ju målvakt och det är 100 gånger värre att titta på hennes matcher än Alicias.
    De förlorade med 5-1. Men det var ett bra lag de mötte. Inga av de insläppta målen var målvaktsslarv utan bra skott av bra skyttar som tog sej förbi backarna.
    Hon fick dessutom till flera riktigt bra räddningar. Första matchen i nytt lag och ny klubb var det ju med, så det var spännande.
    Trist Men man kan ju inte alltid vinna

Jaaa super kul, är såå nöjd, kom på i sista stund att hon var där och hon var så gullig och shoppade lite.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Tillbaka igen efter lite Ensam mamma söker, uuuunderbara program, man bli ju alldeles tok kär själv

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17