Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Det är dags att fotografera barnen igen. Förra gången hade katvigs röd/vita (tröja o bodysuit). Men vad ska de ha nu? Alva är 2 år o Elsa snart 6 månaderNågra av dom nya ränderna?
Det är dags att fotografera barnen igen. Förra gången hade katvigs röd/vita (tröja o bodysuit). Men vad ska de ha nu? Alva är 2 år o Elsa snart 6 månaderGodmorgon flickor.
Brr så kallt det var idag, 4 minus. Tänkte ta en promenad till Öf idag men vad sjutton tar man på ungarna?
När börjar ni använda vinteroverallerna?
Risken är ju att det är ganska varmt när vi går hem sen eftersom solen lär kika fram snart.
Godkväll
Värst var det är lugnt här nu för tiden ![]()

Inbyggda bollar i skon gör att du måste spänna och aktivera muskler. Resultatet: du förbränner 28 procent fler kalorier.
Godmorgon flickor.
Allt bra med er här inne?
OT men nån som har tips på goda tårtfyllningar?
Inte allt för komplicerade ![]()
Godmorgon!
Trött efter gårdagens bravader. Ska snart till tandläkaren med Anjelin. Hon ska få lugnande, laga och ev dra ut en tand.
Alltid är det något.
När jag gör tårta brukar jag lägga i chokladpudding och mosad banan. Smarrigt och enkelt. ![]()

I Argentina är den jättevanlig, går att köpa litervis färdig i butikerna för inga pengar alls. De använder den till typ allt, kakor, på frukostmackan eller på en croissant t.ex MUMMA
Så var det något jag fick lära mig så fort jag flyttade in med en argentinare var ju hur jag gör Dulce de leche