Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Zvartaliljan skrev 2010-10-14 12:35:24 följande:
    ja vanliga funkar såklart också, du kan ju ta lite krossad choklad på bananerna bara så blir det mer chokladsmak
    Bra Tror inte jag sett choklad bottnar här men jag ska hålla en tumme, annars får det bli mer choklad i tårtan
    Den kondenserade mjölken, är det en burk till en tårta?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Sitter här och letar åkpåse till Mejas vagn, tänkte skippa det men jag tror nog vi behöver en ändå.
    Funderar på den blommiga ifrån Buppa, den borde väl funka till rosa vagnen va?

Men tänk om Molo gjorde åkpåsar, sååå fint det hade varit med en girly rainbow randig, eller mini stars

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Saraia skrev 2010-10-14 12:58:05 följande:
    Buppas passar nog jättebra - hade jag köpt om jag hade haft den rosa e-ljungan du har - såååå fint!
    Ja det får bli den *away beställer*
    Jag tror den blir kanon fin till vagnen.
    Saraia skrev 2010-10-14 12:59:47 följande:
    E sååååååååååå besviken på molos kitten-filt jag tvättade igår för att lägga i BB-väskan t lillan.... Katterna blev rosa färgade!!!!!!!! tvättade m bara gamla rosa/röda kläder som inte fäller så det måste varit den filten - SKITMOLO!!!! glad att jag inte köpt kattbody t lillan....
    Men fyyy va trist
    Kan du inte reklamera då? Jag har både katt body och muddisar men dom har hållt sej kanon fina.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Saraia skrev 2010-10-14 13:15:29 följande:
    tror det måste va det rosa kantbandet, för samma sak hände i somras m prästkrage-klänningen , köpte den ny på T så kan ej reklamera.....

Köp buppa! e oxå sugen på den.... el elodies m rosor på fast rosa e mer min färg än röd!
    Fy vad trist. Man tycker jag verkligen inte att plagget borde färga av sej när det är deras egna färger lixom.

Buppan beställd Hoppas verkligen den kommer imorgon.
    Ringde till sambon och tiggde lite pengar, han tyckte vi hade grejer till vagnen så det räckte men till slut gav han med sej
    Elodies med rosor är också jätte fin, hade ju den i P&T:n men den passade inte riktigt i den rosa vagnen så jag sålde den, men den är verkligen uuuunderbart fin.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2010-10-14 13:28:30 följande:
    Den brukar finnas bland bakgrejerna ja (typ marsipan, blockchoklad o sånt), en aluminiumburk, det står kondenserad mjölk på den. Kostar runt 25kr på Ica. City gross har ett billigare importerat alternativ bland deras internationella mat, lite knepigare o hitta bara.
    Helle skrev 2010-10-14 13:09:41 följande:
    Spanade lite i BT ... så mycket fina barn

Och så måste jag säga till Liljan: vilken underbar syskonbild på barnen - en "förstora upp" - bild! Solig 
    Tack Hjärta Ja sambon undrade varför jag skulle fotografera barnen på öf nästa vecka, har ju ett uppskov av fina syskonbilder. Men det är ju ändå lite skillnad med riktiga "studio"kort.

Och på tal om det så funderar jag på röd/vit katvigsuit med röda byxor över till Mateo och röd/vit klänning med röda leggings till Maia till fotograferingen, vad tycker ni om det?
    Ja men då vet jag vad det är för nåt
    Hur mycket går det åt till en tårta då? Ska göra 2 st så ska jag köpa 2 burkar då?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Ha ha, exakt nuuuuu för 1 år sen så gick vattnet med Meja, kommer aaaaaldrig glömma det, exakt samma graviditets dag som vattnet med Liam gick
    Minns att jag vaknade på morgonen och hade det lixom på känn, så när jag var nere och tände i kaminen och blev helt blöt om benen så började jag asgarva

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    CamillaJ skrev 2010-10-14 15:07:49 följande:
    Hm idag trängde jag på Tuva kikkid klänningen den lila i 80 men det funkar liksom inte längre hon ha haft den typ 3 gånger max .. hmm ska tvätta den nu för andra gången illa!! Men finns den någonstans i 80 ? Tänkte annars är den väl hyfsat eftertraktad?
    Ojdå, hur stor är hon?
    Jag var lite rädd att Mejas skulle bli för liten, hon ska inviga den på lördag men jag provade den nu och den sitter helt perfekt.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    CamillaJ skrev 2010-10-14 15:21:34 följande:
    Alltså Tuva kan inte ha den i armarna först o främst tjockis armar sen sitter den upptill så den liksom kommer inte ner riktigt över magen så den stanna gärna uppe .. hehe .. jadu jag vet inte 8,5 kanske ... 68 cm
    Hum skumt, Meja är 76 cm lång och väger runt 9 kg och den sitter kanon bra på henne.
    Fast det kan ju bero lite på hur dom är byggda och så, Meja är ju inte tjock nånstans, mer lång/smal typ.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

ÅÅÅÅÅH, nu är jag glad, vann Småttings tävling på FB, grön/blå Katvig tröja till Liam blev det

O för att vara lite nostalgisk igen, för ett år sen startade värkarna med Meja, om 3 timmar är min lilla sötfisa 1 år

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Mawe123 skrev 2010-10-14 21:51:36 följande:
    GRATTIS, Kul med vinst  Solig
    Tack tack
    Jaaa, lyckorus lixom, har varit med i hur många tävlingar som helst på FB och ääääntligen vann jag
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17