Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan
    Mamma till Simon skrev 2010-09-01 20:20:50 följande:
    de har jag kollat på flera gånger...de är såååååå snygga!
    KÖP!!
    stökmamma skrev 2010-09-01 20:21:29 följande:
    ännu en sak vi ska akta oss för
    Ja, alla barn går nog inte i dem skulle jag tro
    Jag behövde bara dra in resåren i midjan 3 hål på Ella, och det är inte mycket när det gäller henne
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Mamma till Simon skrev 2010-09-01 20:30:58 följande:
    hon är för kort och tjock Glad
    Ja, då är det nog inte rätt modell
  • Busbellan
    Jen80 skrev 2010-09-01 20:44:45 följande:
    Åh fy för treåringar ibland!!! Ilon ligger och sparkar i väggen och gör allt för att irritera mig. Han hoppas väl att Ava ska vakna, men då blir jag tokig!! hmmmm.... *försöker hålla tålamodet uppe*
    snällt av sambon att låta honom sova en stund (vilket han aldrig får för mig) eftersom han ändå skulle åka och träna fotboll och därför inte är hemma ikväll!
    Ja, treåringar är roliga
    Här har vår precis somnat, hon får inte heller sova för mig, men är sambon hemma med henne så tar de gärna en siesta. Eller rättare sagt, han försöker nog bara nu för tiden, men det funkar inte längre för hon kan inte somna på dagen
  • Busbellan

August ska ta kort i skolan imorgon, men vad ska han ha på sig? Antingen ska han ha det han har på denna bilden (Molo och NS) eller ska han ha den röd/blå randiga NS tröjan till mörka harem. Vilket ska man välja?

• Busbellan
    melizza skrev 2010-09-01 21:02:24 följande:
    Busbellan: vad har du för storlek på london tunikan?? Stella har 116 på tröjor....ska jag ta 122 på den då eller är den inte liten i storlek??
    Ta absolut 122 då.
    Ella kan fortfarande ha 98 i vissa tröjor, men 104 sitter bäst. Hon är 98 cm lång. Hon har 104 i londontröjan och den sitter bra nu, men inget att växa i precis, hade lätt fungerat med 110
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-09-01 21:05:31 följande:
    Det där är superfint, men jag tycker nog ns tröjan. Molos tröjor blir rätt röriga på bild.
    solouniko skrev 2010-09-01 21:07:02 följande:
    Röstar på randiga tröjan och harem
    Ni har nog rätt, får nog bli NS
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17