Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Milliz skrev 2010-09-02 15:22:52 följande:
    Förresten, nån som har tips på hur man ska få en liten 3-åring att sluta bita på tröjärmarna? Han har snart bitit sönder muddarna i alla tröjor. Eller han biter ju inte hål i dom men resåren släpper.. Fast jag antar väl att jag inte kan göra mer än att fortsätta tjata att han inte ska bita på dom..
    Köp stopp-och-väx och pensla på, funkade på August
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan

Ronya: Vad fin E är i lila, passar honom superbra och jag tyckte faktiskt A var söt i rufset, gullungen

Chokladmoshin: Så fina suits, hur kan man glömma posten i lådan

Tjolla: vad fiiin den lurven var!! Nästan så man blir sugen och vad stor hon börjar bli lilltjejen, sååå söt!

Smilla: Jag tycker hon var jättefin i lila, det måste hon ju ha mer

Osynligtsmåkryp:Så snyggt det blev med den åkpåsen i vagnen!

• Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-09-02 19:25:00 följande:
    Busbellan: Åhhhh såååå fin klänningen var! Kanske svea också måste ha en sådan
    Tycker jag absolut hon ska
  • Busbellan
    lillronya skrev 2010-09-02 19:02:31 följande:
    Hej i tråden!

Vad händer här?

Jag sitter och funderar på vilka vändningar det kan vara i livet.
    Min ensamma och utstötta 16-åring har nu blivit en tös med både pojkvän och mängder av vänner.
    Vad hände liksom?
    Hon fick inte köra ner till byn idag eftersom hon inte kände sej frisk. Vad hände då? Jo det står en till a-traktor här på gården med ett gäng killar i och där ute har de hängt nu i över en timme.

Roligt men jobbigt i mammahjärtat att inse att jag inte längre är hennes enda bästis.
    Åh vad glad jag blir av att höra detta! Hon är såååå värd att ha det bra, underbara unge
  • Busbellan

Min kompis fick en liten bebis idag, en liten kille.
    Nu måste jag fundera på present, men vad köper man till nån som inte alls har samma smak?
    Tror till och med hon hör till kategorin som anser att suits är pyjamas

Skulle ändå gärna försöka hitta nåt lite roligare än de "vanliga" butikerna. Så ni som har koll på bebiskläder har ni nåt tips som skulle kunna gå hem. För mycket färger och mönster funkar nog inte

• Busbellan
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-09-02 19:59:40 följande:
    Något från PoP då? Basränder är alltid fint, annars har dom säkert något annat fint till småttisar.
    Ja, det skulle ju säkert funka, får nog ta mig en sväng på stan i Växjö imorgon innan skolan, i denna hålan är ju utbudet minst sagt begränsat
  • Busbellan
    movie skrev 2010-09-02 20:01:38 följande:
    Som vanligt massor med fin shopping i bt Själv behöver jag nu shoppa pojk kläder till en 1800g "tung" bebis, blev moster i natt och allt gick så braHjärta
    Grattis moster! Lite skillnad mot den bebisen jag är på jakt efter present till, han vägde 4,2 kg
    movie skrev 2010-09-02 20:05:17 följande:
    Köpte en jätte fin unisex tröja där i från till Iris. Basränder i svart, grönt, turkost, cerise. Tips
    Hade det inte varit för den ceria randen så hade det nog gått, men där har nog hennes gräns gått tror jag tyvärr
  • Busbellan
    stökmamma skrev 2010-09-02 20:29:26 följande:
    in och rösta tjejer, tvåan som inte va alls rolig leder ju Förvånad
    jag tycker killarna i badringarna var sjukt roliga, kolla in den lille med badringen runt magen
  • Busbellan
    ängeln83 skrev 2010-09-02 20:38:40 följande:
    Ha ha, blir galen snart.
    Men jag troooooor det lutar mest åt Molo, nu måste jag bara bestämma färg också. Har ju bara haft Molo innan och varit super nöjd så det är ju ett säkert kort.

Molos har 8000 i vattenpelare.
    Du måste ju kolla in MAT också, den känns helt otroligt smidig!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17