-
Ska jag nog göra, ska ju köpa bebispresent så jag får titta på småttingklädernaChokladMoshin skrev 2010-09-03 09:30:20 följande:Trist tid, men hoppas du hittar lite kul shopping innan
-
Visst är det roligt med ny kamera!1 och 1 är 3 skrev 2010-09-03 09:34:39 följande:Tack! Hon blir mycke sötare med denna kameran
men tyvärr slutar inte habegäret där, snart vill du ha massa nya objektiv
-
Säger som jag ofta gör att katvigs rosa/rosa säkert är fint till (passar till mycket)Lisabecka skrev 2010-09-03 09:35:13 följande:Go morgon!
Behöver lite matchnings hjälp. Vad blir fint till denna kjolen ? Köpte den i veckan och 4 åringen tycker den är superfin men jag vet inte riktigt vad jag skall ha till........
www.annacill.se/annacill/images/shop/0221%20b...
Annnars tror jag nog leggings och tröja med londonprintet funkar bra -
Gokväll tjejer, vad händer här då?
Idag blev det ett par kisseleggings inköpta till Ella, jättefina till den lila kik kid klänningen.
Slank med ett par lila vantar, måste ju matcha den lila lurvrånisen i vinter
Sen var det ju den där bebispresenten jag skulle köpa också. Kollade först i den roligare affären där bl.a Molo säljs, ville ju egentligen ha något där, men vet inte hur pass mönstrade färger jag vågar köpa till henne
Gick sen genom både Name it, pop, h&m och Lindex, men hittade INGET kul. Blev att jag gick tillbaka och köpte en fotbollsbody
Den är ju ändå ganska lugn i färgerna och borde nog gå hem hos henne tillsammans med ett par svarta byxor
Klarar inte av att köpa nåt jag inte gillar riktigt själv
-
Jag förstår honom, den är jättefinlillronya skrev 2010-09-03 19:55:37 följande:Godkväll!
Fotbollsbodyn blir superbra!!
Idag tog jag på E jeans och strumpor och skulle gå upp och hämta en tröja. Han fick då syn på fotbollströjan som hängde på torkstället och vägrade allt annat.
Tror nog det kommer bo en sån hos oss snart
-
Tror nog du kan ta 92j o n n a h skrev 2010-09-03 20:16:56 följande:Någon som vill hjälpa mig med storlek på kikkid-klänningen, den superfiiiina blå som några har i bildtråden? Min tjej är ca 85 cm och väger kanske runt 13 kg, blir 86 bra då eller ska man gå upp en storlek?
jag tycker nog inte den är jätteliten i storlek. Visst den är smal, men inte kort.
Ella har ju på sig den i BT, den går precis nedanför knät (alltså lite lång) hon är 98 cm lång och det är 104 i klänningen -
Usch, tror det blir en lite jobbig natt här. Ella låter riktigt illa i luftrören, trots att hon inte ens är förkyld
Ronya, du som kan det där. Är det nån mening att försöka få i airomir i sömnen, eller är det kanske så att hon inte tar tillräckligt djupa andetag då?
Fast, man förlorar ju inget på att försöka
-
Håller med dig och alla andra här, snacka om grymtSmillaMilla skrev 2010-09-03 21:00:13 följande:Nej fy! Det där är inte okej!
Vad lär man barnen med det? Jo att de inte får sina behov uppfyllda, de blir för tusan apatiska! Nu blir jag förbannad. Fy kanske överreagerar, men barn blir faktiskt omhändertagna för sådana saker!
Bebisar kommunicerar med skrik och gråt och tänk då att bara bli ignorerad. Är det verkligen så att barn kan bli omhändertagna om nån kör ex. 5 mm?
Nog för att de borde kunna bli det, är ju psykisk misshandel
Usch, jag är verkligen anti de flesta såna metoder, men den värsta är nog AW, tätt förljd av 5 mm -
SmillaMilla skrev 2010-09-03 21:03:19 följande:Tyvärr funkar det inte. Du måste nog väcka henne lite så att hon andas ner ordentligt.Gav henne lite under näsan så länge bara, hon får ordentligt när hon vaknar till det lär hon nog göra snartlillronya skrev 2010-09-03 21:06:57 följande:De i astmatråden brukar göra så. Jag har aldrig provat.
Men ta av nebunetten och puffa under näsan på henne. Skadar ju inte att prova, nej. -
Såg först nu att det var hela natten de skulle lämna bebisen, alltså man blir ju gråtfärdigSmillaMilla skrev 2010-09-03 21:10:41 följande:Nä det skall verkligen mycket till för att du skall få dina barn omhändertagna. Det är ju bara vid extrema fall som detta sker. Så absolut inte vid 5 minuters metoden. Men lämnar du en 6 månaders en hel natt, som får skika sig till sömnas flertalet gånger o inte är lyhörd, så kommer nog soc att rynka på näsan lite i alla fall.