Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-07-27 20:58:00 följande:
    Funderar och funderar på hur många overaller vi ska ha i vinter.
    Småttarna har två nya molo-overaller var. Men det behövs ju inte egentligen.
    Förra vintern använde vi bara en var till de trots att det var både lång och kall vinter då.

Å vilken beslutsångest!

Ska man sälja eller inte?
    SÄLJ!

Gokväll tjejer! Efter mitt lilla shoppingrace förra veckan har jag nu insett att turkosa lurven kommer bli mest använd här... SÅ... Nu måste vi ha en cerise skaljacka..... Ingen som har en över!? Drömmer 
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2010-07-27 21:50:48 följande:
    Förresten kan jag glädja er som handlar lite större barnkläder, kanske mest mej själv , med att berätta att hummel nu gör kläder upp till 16 år. Har kommit en ny tweenie-kollektion som är för barn mellan 8 och 16 år.
    Jag blev alltså fattig på hummel idag till Michaela istället för att reashoppa som jag hade tänkt.  
    Jag funderade på en sak när jag åkte hem.... Är M som en 16 åring eller kanske bara som en 14 åring.... Drömmer På ren svenska, får JAG plats i humme!?
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2010-07-27 22:01:46 följande:
    Jag tror du får plats i hummel 16. Hon tog 16 på hooden men det behövdes nog inte egentligen.
    De långa ziphoodarna passade lätt 14, för 16 var för stora.
    Ååååååå!!!!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Lite OT som vanligt

Många här e ju på husvagnssemester... V har pratat om att han vill ha ett vinterprojekt... Renovera, rusta upp och lackera...å sen beger även vi oss ut på campingsemester Vad säjs om den här?

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Jag blir så avis på era fina bilder!!! Såååå roligt med en riktig kamera!

En OT fråga igen... Jag är hopplös, jag vet!

VAD ska jag köpa för system kamera? Har tänkt önska oss en i bröllopspresent till nästa helg Inte allt för avancerad men jag vill  oxå få så fina bilder! Hjälp mej, TACK!

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2010-07-27 23:08:56 följande:

Ja det får vi hoppas

Godnatt

1 och 1 är 3 skrev 2010-07-27 23:03:38 följande:

Jag blir så avis på era fina bilder!!! Såååå roligt med en riktig kamera!

En OT fråga igen... Jag är hopplös, jag vet!

VAD ska jag köpa för system kamera? Har tänkt önska oss en i bröllopspresent till nästa helg Inte allt för avancerad men jag vill  oxå få så fina bilder! Hjälp mej, TACK!

Min heter SONY a330
    Mycket bra!

Jag funderade på om detta kan va något.... http://www.siba.se/Products/Product.aspx?id=4340514 
    Min pappa är ju lite av ett rea freak.. allt som är prissänkt brukar gå hem hos honom
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Busbellan skrev 2010-07-27 23:12:34 följande:
    Jag har en Nikon D40, en av de billigare sorterna, men helt ok för mig som inte vil ha för avancerat.
    Tror inte den säljs längre, men det finns nån som är nästan likadan D3000 eller nåt sånt heter den
    Men denna heter ju de.... då borde detta va helt ok! Du tar ju oxå fina bilder! Men inte för avancerat som du säjer
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    smurfan0 skrev 2010-07-28 09:27:55 följande:
    Så här mitt i sommaren har jag en fråga om Molo overallerna. Elina kommer enligt hennes kurva vara cirka 80 lång när vintern är slut här uppe i norr. Kommer storlek 80 funka hela vintern? Ella behövs en 86:a?
    80 funkade här! T va 82 på kontrollen i slutet av april

STOR KARM TILL SMULTRON!!! JAg hörde hur arg du var på telefon, blev nästan lite rädd ju... Himla idioter! Skrikandes
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Busbellan skrev 2010-07-30 11:22:02 följande:
    Ronya är du här?
    Vilken storlek har A på sin MAT anorak?
    Hon är på festivalen Men om jag inte minns fel så har hon en i 98 och en i 104... 98 ska NOG säljas för att 104 funkar... Lite stor men funkar! TROR det är så...
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Hej tjejer!

Tittar in en sväng mitt i en fullspäckad jobbvecka samtidigt som vi förbereder bröllopsfest och tvättar inför semestern på öland, Mycke nu

Mitt i allt kommer de en massa vinterkläder att titta på, nice! MEN... jag köpte en overall på salgen i våras, blir nu osäker på om T kommer drunkna i den eller hon kan ha den. Lilla damen är väldigt motvillig att prova overall just nu.. Det är ju en 98a och hon är kanske typ 85 cm lång... skulle jag haft en 92 istället?

Å STORMIS, TUSEN TACK för superfint idaT paket!!!

080826 - Puma Teolin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17