Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjena tjejer!

Ledig idag men vilket väder vi fått! Regnar, blåser som bara den... FY alltså, nästan höst ju!
    T fyller 2 på torsdag så vi ska baka, perfekt väder ju, behöver inte ha dåligt samvete för att vi inte går ut

Igår fick vi hem finaste småfolksoverallen från Nikki2006, TACK!!!! Sååååå härlig!!!

För övrigt så har jag rensat lite till och måste ta tag i att få ut de... Får se om lilla damen behagar somna i tid ikväll kanske...

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Pepper79 skrev 2010-08-24 12:12:05 följande:

Hua, fick nyss ett bud på en av mina auktioner från en som bara har 84% positiva Obestämd. Hoppas det inte blir någon strulputte om personen ifråga nu skulle råka vinna...

På vad!? De kanske försvinner menar jag..... Drömmer
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Pepper79 skrev 2010-08-24 12:26:01 följande:
    Finaste Kavat Martin kängorna. Alines fötter har ju vuxit som ogräs så ingen idé att börja använde dem på henne *snyft*
    Ts fötter e ju... Ja, svårt att mäta men strax under 13,5 iaf
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Pepper79 skrev 2010-08-24 16:44:30 följande:
    Blä att det närmar sig salgtider . Kommer ju inte kunna åka på några salger i höst...

Dåligt planerad graviditet det här med tanke på salg
    Himla dåligt! Men om jag kommer iväg kanske jag kan hjälpa dej lite Fast om du får ett par veckor tidigt och molo lägger salgen ett par veckor sent så kan du ju åka.... Drömmer
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    stökmamma skrev 2010-08-24 20:17:17 följande:
    strl på gröna molon? Drömmer och vilken är det?  
    här börjar jag ge upp vinterkläderna, vet inte vad vi vill ha. Köpte knallrosa fixbrallorna till Loppan och nu vet jag inte vilken jacka hon ska ha Förvånad
    En svart NS!? T kommer ha svarta brallor och Rosa NS
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Pepper79 skrev 2010-08-24 20:25:53 följande:
    Det låter bra det. Vi har ju samma smak och letar typ samma storlekar
    Fast du får hojta högt så jag inte missar!!! Men självklart skulle jag kunna fixa de! OM jag kommer iväg... men de brukar jag ju göra
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2010-08-25 09:23:42 följande:

Hej!

Ja idag håller man sej helst inne.

Ja, verkligen!! Å vi som ska städa förråd på jobbet och bära ut och in i bilar.... BLÄ!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ARG!!!

Jag blir så arg! I denna kommunen satsar vi på nattis dagis för dom som inte har ett "vanligt" jobb mån-fre 7-16.

Man blir oxå befriad från en avgift om man har 4 veckors sammanhängande semester mellan juni-aug.

T är ledig var fjärde vecka, ALLTID! Och 4 kanske tom 5 veckor kring jul och nyår. I höst ska hon dessutom bara va på dagis 2-3 dagar i veckan, 5 timmar.... MEN vi ska snällt betala FULL avgift ALLA månader om året! JÄVLA SYSTEM ALLTSÅ!

Ursäkta OT men jag blir bara så arg! Politikerna säjer ju emot sej själva!!

080826 - Puma Teolin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17