• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • hzl
    mortillsju skrev 2010-04-16 22:21:46 följande:
    Det borde finnas en tråd typ vi som var unga på 80-talet, vi som minns TV-monopolet och när TV 3 kom
    Tuttifrutti!

O när MTV kom! jisses
  • SmillaMilla
    Greksmurfen skrev 2010-04-16 22:18:02 följande:
    Tack så mycket =)....... vilket tycker du e finast ??..... Martha vill jag med ha med eftersom mamma heter det=)... sen så enligt greskisk tradition ska man ge sin förtrfödda tjej och kille mormor/morfars resp farfar/farmors namn... nu e det ju bara mamma som e grek.. så martha namnet går ju tillbaka långt tillbax i tiden =)...
    Ja absolut Martha! Sååå himla fint! Ninja är också fint, men tänker på tradera
  • Rååsa Smurfen
    hzl skrev 2010-04-16 22:23:20 följande:
    mortillsju skrev 2010-04-16 22:22:36 följande:
    För att inte tala om videon *skratt*
    mortillsju skrev 2010-04-16 22:21:46 följande:
    Det borde finnas en tråd typ vi som var unga på 80-talet, vi som minns TV-monopolet och när TV 3 kom.
    Ja verkligen det borde absolut finnas en sådan .
    Usch tuttifruite ,det programet var bedrövligt ,han Bruno som hade det så dålig ..
    Kär o galen gillade jag o Vem tar vem 
  • hzl

Nä dom borde sända tuttifrutti igen. ingen nyprodoktion utan det gamla.

• SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-04-16 22:22:59 följande:
    Det är som Oscar här då, varje förstfödd son i Felipes familj har hetat det, förutom Felipe Han blev nog lite putt över det så nu fick Mateo heta det i alla fall. Felipes pappa heter Oscar i tilltalsnamn och gillade inte den traditionen så han bröt den, lite synd tycker jag. Han kunde ju ha fått heta Felipe Oscar. Men det var så att de ville ha två pojkar, en Felipe och en Ignacio men då Felipe föddes död så trodde de inte att de skulle få fler barn och gav honom båda namnen. Jag tycker Martha Ninja vore fint.
    Men va? Föddes han död?
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-04-16 22:22:59 följande:
    Det är som Oscar här då, varje förstfödd son i Felipes familj har hetat det, förutom Felipe Han blev nog lite putt över det så nu fick Mateo heta det i alla fall. Felipes pappa heter Oscar i tilltalsnamn och gillade inte den traditionen så han bröt den, lite synd tycker jag. Han kunde ju ha fått heta Felipe Oscar. Men det var så att de ville ha två pojkar, en Felipe och en Ignacio men då Felipe föddes död så trodde de inte att de skulle få fler barn och gav honom båda namnen. Jag tycker Martha Ninja vore fint.
    =)..... få se om jag får igenom det hos maken bara=P... det e ju där skon klämmer... maxen skulle ju hetat Mio... ahn gjorde det i magen iaf =P....

Maxen heter ju : maximilian Ture (efter min makes morbror) andreas (efter min morbror som med går tillbaka till urmines tider =P )

hade jag fått en kille så hade han fått heta Lillebror i mellannamn (efter min lillebror som vi kallde för just det )
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    SmillaMilla skrev 2010-04-16 22:27:16 följande:
    Ja absolut Martha! Sååå himla fint! Ninja är också fint, men tänker på tradera
    HAHAHAHAHA...... nu fick du mej å tänka så med =P.......men då passa det ju å ge henne det namnet med =P lite namn efter vår tråd haha...
    mamma till Maximilian född 081028
  • SmillaMilla
    Greksmurfen skrev 2010-04-16 22:31:40 följande:
    HAHAHAHAHA...... nu fick du mej å tänka så med =P.......men då passa det ju å ge henne det namnet med =P lite namn efter vår tråd haha...
    ha ha förlåt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17