• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Greksmurfen
    mortillsju skrev 2010-04-16 22:11:49 följande:
    Och den där Lady in red
    det är min å makens låt ;).............
    Zvartaliljan skrev 2010-04-16 22:10:19 följande:
    Jaha här snackas det salg ser jag Funderar på hur det blir...måste nog ta med Mateo tror jag om jag ska övernatta med greksmurfen o köra två dagar
    mateo e ju goseligos ;).... två dagar e ju ett måste det vet du juh...:).....
    SmillaMilla skrev 2010-04-16 22:12:19 följande:
    Åhhh så fina o cooola namn!
    Tack så mycket =)....... vilket tycker du e finast ??..... Martha vill jag med ha med eftersom mamma heter det=)... sen så enligt greskisk tradition ska man ge sin förtrfödda tjej och kille mormor/morfars resp farfar/farmors namn... nu e det ju bara mamma som e grek.. så martha namnet går ju tillbaka långt tillbax i tiden =)...
    mamma till Maximilian född 081028
  • Rååsa Smurfen
    hzl skrev 2010-04-16 22:12:26 följande:
    Nej vafan! Ta inte med barnen!! Vi rymmer.. har ni inte lyssnat på kåldolmar o kalsipper? En mamma måste rymma ibland!
    "vi rymmer bara du o jag "  .. Noice  nån som minns dem
  • mortillsju
    Rååsa Smurfen skrev 2010-04-16 22:19:22 följande:
    ja gud ja  finns så många bra sånger från den gammla goda tiden
    Det borde finnas en tråd typ vi som var unga på 80-talet, vi som minns TV-monopolet och när TV 3 kom.
  • mortillsju
    mortillsju skrev 2010-04-16 22:21:46 följande:
    Det borde finnas en tråd typ vi som var unga på 80-talet, vi som minns TV-monopolet och när TV 3 kom.
    För att inte tala om videon *skratt*
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2010-04-16 22:18:02 följande:
    Tack så mycket =)....... vilket tycker du e finast ??..... Martha vill jag med ha med eftersom mamma heter det=)... sen så enligt greskisk tradition ska man ge sin förtrfödda tjej och kille mormor/morfars resp farfar/farmors namn... nu e det ju bara mamma som e grek.. så martha namnet går ju tillbaka långt tillbax i tiden =)...
    Det är som Oscar här då, varje förstfödd son i Felipes familj har hetat det, förutom Felipe Han blev nog lite putt över det så nu fick Mateo heta det i alla fall. Felipes pappa heter Oscar i tilltalsnamn och gillade inte den traditionen så han bröt den, lite synd tycker jag. Han kunde ju ha fått heta Felipe Oscar. Men det var så att de ville ha två pojkar, en Felipe och en Ignacio men då Felipe föddes död så trodde de inte att de skulle få fler barn och gav honom båda namnen.

Jag tycker Martha Ninja vore fint.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17