Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla skrev 2010-09-06 09:04:58 följande:
    God morgon!

Ängeln- fina fynd! T verkar så olika. Mina auktioner som gick ut för ett par veckor sen gick hyfsat bra och mina övriga auktioner (ej barnkläder) går bra. Tror ni inte att auktioner närmare BB och lön går bättre. Kanske bara dålig tid på månaden

Busbellan- de där tröjorna var ju supersöta med den halslinningen
    Ja, och modellen är ju så fin!
    Måste nog bli nån mer sån, men egentligen har jag handlat för mycket på sistone. Sitter ju redan här och tänker på att jag måste ha salgpengar också
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Buttelina skrev 2010-09-06 09:10:44 följande:
    jaa dom är jättesmå tycker jag. jag kollade på dom i butik och jag kommer köpa 122 eller 128 till bella. minismå ju
    Ja, små är de nog, men inte så pytte tycker jag nog inte
    Ella har ju 104 i de flesta av molos tröjor, och det funkar i denna också även om den sitter ganska precis då.
    Men jag tror det gör en hel del hur mycket barnet fyller ut tröjan på bredden också. Fyller man inte ut den så blir ju ärmlängden längre
  • Busbellan

Usch inser att A är på väg att växa ur alla fina molotröjor i 116, trro bara han har en eller två i 122
    Och det är ju inte många av de nya jag gillar, blir altså till att försöka fynda på T
    trist när de tar ett växtskutt, flera av de i 116 är ju nästan nya

• Busbellan
    Buttelina skrev 2010-09-06 09:39:56 följande:
    jo dom sa det om alla lurvar den säsongen.. men jag har haft blå med röda kantband från samma säsong och den är lika fin som alla andra.. men vissa kanske blev dåliga.. så det kanske är en liten risktagning..
    Jag hade den lila med röda kantband som var från samma säsong också tror jag.
    Vet att jag valde mellan denna rosa och den lila, men den rosa kändes så tunn jämfört med den andra
  • Busbellan
    FL Lisa skrev 2010-09-06 16:51:43 följande:
    är den lila/gula randen fin IRL? Jag funderar på att beställa något men är lite tveksam till om jag kommer gilla den. Supersöt liten Lea i BT. Hennes hår fachinerar mig verkligen..galet sött med massa mörkt hår ju. Jag får bara skalliga barn jag

Sen en fråga till alla här. Någon som vet om Molos vantfleece har funnits/finns med huva i juniorstorlekar?
    Jag gillar den
    Visst det är skarp gul färg, inte som på de gula/rosa från i våras.
    Men ganska läcker i färgen
  • Busbellan

Dunis:
    Åh hon är alldeles bedårande lilltjejen! Såå söt Hjärta

Mamma till Simon:
    Är hon alltid lika glad, ser så lycklig ut på varenda bild, sötnosen!
    Och vilken fin jeansklänning, måste nog kolla in name it nån dag, upp till vilken storek fanns den. Var det på avdelningen som är upp till 98?

• Busbellan
    Mamma till Simon skrev 2010-09-06 17:58:53 följande:
    klänningen har jag köpt på T tyvärr, så den har de inte nu...hon är inte alltid lika glad men inget kul att lägga ut bilder på en surfis Flört
    Nej, det är sant
    men här lyckas vi väldigt sällan få glada bilder för tillfället, mycket gnäll just nu
  • Busbellan

Nån som sett om nån svensk shop tagit in den blårandiga katvig hooden?

• Busbellan
    Ocikatten skrev 2010-09-06 20:22:22 följande:
    Vi har fått hem ytterligare två väpnarluvor, tack vare Busbellan!
    Och sen blev vi även inspirerade av fleecevantarna med grönt på i BT så det landade ett par sådana med här... Hjärtligt tack tjejer!
    Åh har de kommit nu, vilken tunn rånis blev det, den andra vet jag ju redan
    Passade dom?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17