• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smileycat skrev 2010-04-11 19:32:50 följande:
    Tjejer.. nu behöver jag lite tips.. Hade rosa fix jackan till den äldsta tjejen här, men den var för stor, så jag var tvungen att byta den nu.. Och såklart fanns ingen rosa i 104 så nu kommer hon bli besviken men jag valde en turkos.. SÅ tja.. nu behövs nya mössor o matcha med Har en massa rosa för hon har andra rosa jackor men vad passar till en turkos skaljacka? Mösstips? kansek vantar eller så oxå? behöver inte vara danskt heller..
    Men rosa och turkost är ju jättefint! Sen är det ju fint med Katvigs turkosa/vita om det är samma nyans. Men absolut att de flesta rosa passar till. NS rosa som Ava har i BT är ju jättefin till turkos jacka. Tycker inte alltid det behöver gå i samma färg utan tycker det är fint när man bryter av lite.
  • Jen80
    Busbellan skrev 2010-04-11 21:51:29 följande:
    Hjälp mig nu tjejer Velar mellan de här två www.luckylittleme.se/Graphics/Products/37571.... www.luckylittleme.se/Graphics/Products/37581.... Jag tycker båda två är superfna, men kanske är den gula/rosa snäppet finare. Men den rosa/gula har vi redan i t-shirt, kansek är det roligare med den andra färgen i byxdressen då?
    Den gula/rosa är jättefin!! Visst, kanske kul att inte bara ha de färgerna, men av de två är den kombon finast ju.
    Har inte varit inne och kikat på LLM, men måste nog göra det innan det blir sovdags här...
    Och idag, för första gången någonsin, har jag lyckats missfärga en Molo-tröja . Avas nya fina kanintröjan råkade hamna i samma tvätt som Ilons nya turkosa NS-hood! Nu är inte kaninerna vita längre . Åh, va arg jag är på mig själv!!
  • Jen80

God kväll!
    Idag kom jag hem med ett grönt linne med vita stjärnor till Liam. Van vid hans andra Molo-linnen letade han efter framsidan för att se vad det var på. Blev lite besviken när det inte var något mer på, men nöjd när han såg att han fick en blå WCT-jacka från Nova star. Då åkte bägge två på och han blev så fin ! Dålig på att ta kort, men får göra det en annan dag.
    Ava fick ett par prickiga Mini a Ture-strumpbyxor. Mycket finare på än jag trodde!

Men åååh, va mycket jag vill shoppa nu och jag har verkligen inga pengar . Katvigs sommarkollektion har ju supermycket fint!! Och Hollys har också en massa fint jag vill ha... och Mini Rodini.... Ja, listan kan göras lång. Hoppas man får ok med pengar nästa månad ...

• Jen80
    Smultronhjärta skrev 2010-04-12 21:39:16 följande:
    Fick precis en förfrågan ifall jag tror att en klänning som jag har ute på Tradera i stl 62 är tillräckligt bred för att användas som tunika till en som drar stl 80? Min tanke är "går inte" men vänder mig ändå till experterna? Håller ni med mig
    Ava kunde ha en klänning från Pop i stl 62 när hon hade stl 80. Men det beror ju på. Hon är ju inte så knubbig och då går det ju. Men det beror ju lite på vad det är för klänning...
  • Jen80

God kväll!
    Händer det något roligt här ikväll då?
    Butte, du måste ju ha fått hur mycket om helst om det skulle kostat 1700 kr i vanliga fall!! Hade de mycket fint?

Malou: Åh, glömmer jämt ditt nick ... Är det Kavatskorna Maia har på bilden?? Kavat har en grymt fin kollektion i år. Måste nog köpa minst ett par Kavat-skor i vår!

• Jen80
    Buttelina skrev 2010-04-13 21:00:36 följande:
    nja de hade en del. jag köpte en gummijacka som slitsläng på dagis, en fleecejacka till lillebror, en muminklänning till isa, tre tröjor till mig och ett par leggings till mig
    Kul att handla lite till sig själv ! Hittar alldeles för mycket till mig själv just nu, men det är köpstopp till lönen. Inte ens rea får jag handla!! Känns himla jobbigt ...
  • Jen80
    Zvartaliljan skrev 2010-04-13 21:11:38 följande:
    tycker det är bättre du kan mitt riktiga namn Ja det är de nya eco-skorna från Kavats vårkollektion. både Maia o jag ÄLSKAR dom köpte dom på ellos.
    Åh, fick nån rabatt-grej därifrån idag. Måste jag kolla vad det gäller!!!
    Ja, det är inte många namn man kan, men nu har jag börjat lära mig en del ...
  • Jen80

Men oj, va alldeles för sent jag var ute . Ett par bruna fanns kvar... Hmmm, tips på vart jag hitta dem tillsammans med en rabattkod !???

• Jen80
    Stormis skrev 2010-04-13 21:46:11 följande:
    Det kommer säkert in fler, det gjorde det i vintras iaf. Fast det kanske var nån engångsgrej?
    Ja, jag får hoppas på det. De är verkligen jättefina! Frågan är om hon behöver ett par.... hmmm... NÄ! Men ibland bara måste man !
    Tråkigt nog behöver bröderna skor och där är det inte lika kul. Men de bruna var också fina. Kanske borde köpa ett par såna ist. Nä, nu finns det ju inga alls så jag kan sluta fundera. Får hålla lite koll...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17