• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-08-26 21:05:47 följande:
    haha
    Jen80 skrev 2010-08-26 21:00:36 följande:
    God kväll! Verkligen superfina kombosar ni har lyckats få till med den där lurven. Beställde ju ett gäng lurvar idag, men skippade den färgen... Vilken är den där kräkfärgen eller vad ni skrev?!?! Bara så jag inte råkat ta den nu då . Åh, längtar som en tok efter mina stora Molo-beställning!! Sen åker Ilons Nanook skaljacka ut på T. Är så fruktansvärt trött på den så det ska bli underbart att få skicka iväg den!!
    kräkfärgen är gul med rosa kantband. MEGAFIN
    Aha ok. Ja, den har jag inte köpt. Blev en blå till Liam, brun till Ilon, svart med lila kantband till Ava och en rosa vantfleece.
  • Jen80
    H I L L A skrev 2010-08-26 21:19:13 följande:
    Varför är du trött på Nanook jackan ?
    Har köpt Nanook för första gången nu i höst, de verka jätte bra!
    Jo, den är jättebra!! har verkligen inget att klaga på alls, men är så trött på den då både Liam och Ilon har haft den nu. Vill ha en ny till Ilon. Nej, Nanook är nog den bästa jag har haft så egentligen borde jag fortsatt på det märket, men valde Molo nu för att den är snygg . Får hoppas den är bra också...
  • Jen80
    H I L L A skrev 2010-08-26 21:50:55 följande:
    Aha, då förstår jag Det är lätt att tröttna på kläder Inte ofta mina barn ärver av varnadra, bara bästaste favoriterna.
    Jamen jag veeeet!! Då förstår du hur trött jag verkligen är på den
  • Jen80

Funkade förresten stl 98 i overall på Hilda?? Känns galet stort att köpa den storleken, men det kanske man ska då?

• Jen80
    movie skrev 2010-08-27 12:38:29 följande:
    Någon som vet hur Riley modellen är i strl den finns bara från 104 nämligen i london print?
    Jämförde med en knapptröja i samma storlek och de är ganska lika. Riley är några centimeter kortare och blir ju lite smalare nedtill. Ärmarna är lika långa.

Hej förresten! Sitter på jobbet och äter kasslergratäng .
    Trevligt att prata med dig Lee ...
  • Jen80
    H I L L A skrev 2010-08-27 13:42:10 följande:
    Bra att du är på jobbet You got mail
    Såg det . Har svarat
  • Jen80
    movie skrev 2010-08-27 13:37:23 följande:
    Men då blir det nog bra då, längtar tills det kommer i brevlådan
    Men beställde du leggings också?
  • Jen80
    movie skrev 2010-08-27 14:08:36 följande:
    Igår i från sunflower då jag inte trodde någon skulle få in dom
    Aha ok. Blev lite osäker där .
  • Jen80
    Ocikatten skrev 2010-08-27 20:27:12 följande:
    Nån som köpt de där Molo-tröjorna med ett stort tryck på framsidan?? Jag är sugen på motorcykeln och funderar på om de skiljer sig mycket från de "vanliga" med helprints??
    Hur menar du om den skiljer sig från de vanliga? Jag har beställt motorcykeln till Ilon. Han älskar den! Har ine provat den på, men den sitter jättefint på en provdocka . Mycket finare i verkligheten. Ekorren är också supersöt!! Provade på Ava (som är inne i en riktig ekorre-period och sjunger jämt om ekorren), men hon vägrar tro att det är en ekorre utan hon tror det är en kanin . Men fin är den! Kommer bilder snart i BT .

God kväll förresten !
  • Jen80
    Ocikatten skrev 2010-08-27 21:41:05 följande:
    Go'kväll! Jag menar om det är någon skillnad på kvalitén? Multiprint är ju lite tunnare. Är det en smalare modell eller de ser likadana ut? Nu blev jag ju supersugen....
    Lade upp bilder i BT nu. Tycker endast bra om den. Lagom smal i modellen.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17