• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Men inte färg utan storlek såklart

• Jen80

Ingen här?? Behöver mer hjälp!
    Vilka fleecar till Ava. En lurv och en vanlig...
    www.babyshop.se/data/product/images/XL/5773_201075613332884733.jpg
    www.babyshop.se/data/product/images/XL/5774_2010756142613753171.jpg
    www.babyshop.se/data/product/images/XL/5740_201075684111587235.jpg
    www.babyshop.se/data/product/images/XL/5741_20107217108384029.jpg

Till Ilon?
    www.babyshop.se/data/product/images/XL/5741_20107217108384029.jpg
    www.babyshop.se/data/product/images/XL/5742_20107568426290144.jpg
    www.babyshop.se/data/product/images/XL/5740_201075684111587235.jpg
    www.babyshop.se/data/product/images/XL/5743_2010721710361668332.jpg
    www.babyshop.se/data/product/images/XL/5745_20107568440477139.jpg

Så himla svårt!! Ilon ska ha Molos svarta skalkläder så en fleece kommer han ha under och ibland under svarta NS-västen... Men även för sig så... hmm, vad säger ni??

• Jen80
    Tack! Usch, så himla svårt!! Kom på nu att Ilon faktiskt har två lurvar här hemma, en grön med bruna kanter och en lila med oranga kanter medan Liam inte har någon. Kanske blir den blå till Liam ist eller kanske den bruna. Gillar den också, fast jag inte länkade till den...
  • Jen80
    ängeln83 skrev 2010-08-26 10:41:59 följande:
    Länken funkade inte men jag tycker du ska köpa Polaren, sååå himla underbart fin färg ju, kanske inte så smuts tålig men fiiiiin, annars gillar jag den lila men vill han inte ha rosa så kan det ju vara lurigt.
    Ja, den är fin.. Men nej, nu har jag betämt mig. Baobab till Ilon (han gillar grönt).
    Liam får en Fjord (den helblå). Tror den blir jättefin till honom och sen har han svart skaljacka från Pop med lite turkosblåa kanter. Kan bli fint under. Japp, så får det bli. Nu är det bara Ava kvar ... hmm...
  • Jen80
    ängeln83 skrev 2010-08-26 10:45:50 följande:
    O Ava ska ha den rosa vantfleecen och den lila lurven
    Ok! Det enda tråkiga är att hon har lila softshell, kanske kommer få en lila vinterjacka och har även beställt en lila softshell till våren... mycket lila till henne, men det är en fin färg . Men det kanske får bli den ändå...
  • Jen80
    ängeln83 skrev 2010-08-26 11:10:15 följande:
    He he, jaaa, lila är en underbar färg Men den grå lurven med lila kantband då?, den borde ju bli super fin toll softshellen.
    Japp, det blev den grå lurven med lila kantband och den rosa vantfleecen till Ava. Till Ilon blev det den bruna lurven och Liam får den blå lurven. sen ångrade jag mig i sista stund och tar den billigare overallen i svart den vanliga vanliga från Molon alltså). Får se vad sambon säger. Han blir säkert besviken, men jag tycker det skiljer för mycket i pris...
    Sen blev det svarta skaljackor till pojkarna och svarta skalbyxor till Liam + svart vinterställ till Liam. Härligt mycket pengar som går nu !
  • Jen80
    ängeln83 skrev 2010-08-26 11:22:45 följande:
    Det blir nog kanon bra
    Jag är såå sugen på nån mer lurv till Liam, har köpt den lila och polaren till honom men skulle lätt kunna beställa 3 st till Lite tråkigt med flickfärgerna bara så Meja fick bara lila lurv overall, hade velat ha en jacka också men det får nog bli en NS istället till henne.

Ha ha, jaaa, en liten nätt summa blev det nog där va?!
    Blir dyrt när det ska handlas höst och vinter kläder, skor + alla andra fina kläder.
    Usch ja, det blir ju det. Men har lite ute på Tradera så jag hoppas få in lite pengar iaf. Har ett gäng med vinterkläder också som ska ut. Vet inte om man skulle lägga ut dem nu eller vänta till nästa månad... blir nog att lägga ut Avas ljuslila lurvjacka också. Hon kan nog ff ha den, men behöver pengar och nu har hon ju en ny större på väg .
    Ava har en NS-hood från i våras och jag älskar den färgen!
  • Jen80
    Tjollabolla skrev 2010-08-26 11:42:29 följande:
    Halloj flickor!

Ser att det pratas lurvar... Just nu har Milo ingen, har skickat tillbaka en som ska bytas på babyshop. Ska byta från den lila till den gråa med lila kantband. Blev så kär i den när jag såg den på riktigt så valet var enkelt. Är sugen på en turkos med, får nog bli det sen nån dag

Åhh hoppas på post idag! Hmm hade ont om suits tyckte jag... Men på hmm mindre än 2 dagar har jag lyckats utöka med hmm... 1,2,3,4,5.... 6 stycken Så är det alltid när jag tycker vi har ont om något. Pang bom så har vi massa
    haha, men suitar är alltid bra att ha. Funkar ju bra som pyjamas också...
    Låter bra det där om den grå lurven med lila kantband. Har beställt en sån till Ava nu, men har inte sett den IRL. Ska bli spännande... Har inte sett nån av fleecarna jag har beställt, men hoppas de är fna.
  • Jen80

God kväll! Verkligen superfina kombosar ni har lyckats få till med den där lurven. Beställde ju ett gäng lurvar idag, men skippade den färgen... Vilken är den där kräkfärgen eller vad ni skrev?!?! Bara så jag inte råkat ta den nu då . Åh, längtar som en tok efter mina stora Molo-beställning!! Sen åker Ilons Nanook skaljacka ut på T. Är så fruktansvärt trött på den så det ska bli underbart att få skicka iväg den!!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17