Inlägg från: H I L L A |Visa alla inlägg
  • H I L L A
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-04-30 13:14:33 följande:
    Nu är det klart, jag KAN åka på salg om det är så att det blir av!!! Sambon var villig att åka med tom, men han såg det som minisemester på hotell...Stackarn...Han har ingen aning om vad som väntar.
    Härligt !!!

Jag längtar som en tok efter salg nuuuuuu !!!!!!!!!!!!
    Har kraftig abstinens eftersom jag inte var på salgen i höstas {#lang_emotions_sealed}
  • H I L L A
    RååSa BuBBlan skrev 2010-04-30 13:57:17 följande:
    Massa fiiiina bilder i bildis Hilla-- Hon e ju bara FÖR söt  *gullevän*
    Tack söta

Tråkigt att du inte ska åka {#lang_emotions_cry}

Jag satt faktiskt och funderade häromdagen när jag läste om Bubblans kycklingnuggets ( ) vad det var för gulligt ord hon brukar säga, och det var ju gullevän {#lang_emotions_heart} sååå fint ord!
  • H I L L A
    RååSa BuBBlan skrev 2010-04-30 14:05:15 följande:
    Mmm.. urtråkigt  Å nästa kan jag inte heller åka på. *snyft*Ja, det är ett riktigt Bubblis ord det... " mamma ja älsar dej du e en sån gullevän "
    Men vi pölsekärringar köper en säck eller två till dig {#lang_emotions_kiss}

Hur mår du ? När är "denstoradagen" ?
  • H I L L A

Jag trodde att alla redan visste {#lang_emotions_embarassed} förlåt om jag ställt till med nåt nu {#lang_emotions_embarassed}
    Hur jag kunde veta vet jag inte, kanske är jag synsk eller nåt... trodde det var "känt" i tråden.
    Jädra vad klantig jag är *pisk på mig själv*

Jag ska va knäpptyst på fejan *sätter på eltejp på munnen nu*

• H I L L A
    RååSa BuBBlan skrev 2010-04-30 14:31:39 följande:
    Å jag e bara i v 5(tror jag) så det är väldans nytt ha ha ha..
    Men det är ju läskigt ju {#lang_emotions_sealed} Kanske att jag känner av alla små bebisar innan andra ens vet nåt {#lang_emotions_innocent}
    Eller tror jag att alla andra är gravida för att jag själv är så jädra bebissugen {#lang_emotions_baby}
  • H I L L A
    RååSa BuBBlan skrev 2010-04-30 14:35:08 följande:
    Å sötis, inte gör det nåt heller  Hade tänkt tala om det för alla er ändå så Håll knäpptyst på fejjan bara
    Jag ska va absolut jätte tyst på fejjan !!!
  • H I L L A
    Greksmurfen skrev 2010-04-30 14:38:04 följande:
    HAHAHAHA nä då du ställde inte till med ngt=).. raderade ju meddelande fort som fane när jag såg att haha... men nu vet ju alla givetvis  går ju inte dälja att man e i v 27 precis =Pdu har körkort va ? tänkte det kan vara trevligt å få bytas av å köra när vi ska ner till salgen =P.... kommer nog behöva sträcka på benen hehe passar perfekt med tanke på att vi väntar en liten tjeja så blir en del där=P.. sen komer ja va på pojk med eftersom maxen ska ha knicker i stl 62=)... hmm de i 68 e stooora på han..trodde det skulle var kanon denna sommaren men chi fick jag.. får dra upp dem så kanske det går ändå..
    Jag har körkort och kan absolut köra! Kan köra hela vägen bara jag har en bil att köra
    Åhhh vad jag lääängtar !!!
  • H I L L A
    RååSa BuBBlan skrev 2010-04-30 14:38:40 följande:
      Ska ni inte ha en liten till då?
    Väldigt gärna! Men om några år kanske. Kanske när Hilda börjar skolan. Bra tid att va hemma. Massa mystid med bebben och sen massa tid med syskonen som kan va hemma hela eftermiddagarna
  • H I L L A
    RååSa BuBBlan skrev 2010-04-30 14:46:05 följande:
    Aha det låter som en kanonplan.. Ja vi planerade Ida till Bella började skolan, va riktigt mysigt att dels kunna vara hemma med bara bebisen på dagen och sen promenera och hämta Bella efter skolan för massa mys även där, va verkligen en toppentid att få ett till barn
    Ja precis så jag hade tänkt mig
    Älskar att vara hemma med barnen {#lang_emotions_heart}
    Så får väl stå ut med att jobba ett par år nu och sen ta på mysbyxorna igen om några år

Lycka till nu med liten och var rädd om dig/er {#lang_emotions_kiss}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17