Inlägg från: H I L L A |Visa alla inlägg
  • H I L L A

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-05-06 11:46:20 följande:
    Tack! Underbar känsla även om jag själv inte riktigt förstår var jag har gömt dessa 10 kilon någonstans...baktill antar jag 1/3 kvar nu...Jag har firat med två rutor Marabou Polka-min nya svaghet- trots att inte är lördag
    Marabou polka är såååå god !!!
    Letade stan runt som en idiot förra veckan Hittade tillslut på Maxi
  • H I L L A
    Smultronhjärta skrev 2010-05-06 11:57:33 följande:
    Underbart god! Jag som är en sucker för nyheter på godishyllan har det väldigt busy på lördagar numera eftersom det är veckans dag för onyttigheter. På lördag ska jag testa kexchoklad med hallon
    Polly har en sommarvariant nu också Har dock inte testat den än, eller rättare sagt har inte hittat den ännu
  • H I L L A
    Buttelina skrev 2010-05-06 13:34:53 följande:
    åhhhh fick SÖTASTE småfolk tshirtarna i lådan idag . småvi hade ursnabb leverans som vanligt
    Fick också den fiiina tröjan idag!!! Åhh vad fin den är {#lang_emotions_heart}
    Tackar sötaste Små vi för superduper snabba leveransen
  • H I L L A
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-06 16:21:43 följande:
    Hej förresten Bubblis är hos farmor o farfar o busar idag, "blåsabubblorparty" stod på dagordningen Själv har jag sovit i flera timmar, håller nog på att bli sjuk Oooooorkar inte laga mat men orkar inte åka o hämta heller   Knuffa ut mig pliiiis
    Hoppas du inte blir sjuk! Kryapå i förebyggande syfte
    ängeln83 skrev 2010-05-06 16:55:33 följande:
    Hej hopp.Sitter här och försöker hitta motivation till att rensa i tvättstugan, hur sjutton hittar man den? Ligger högar med kläder som aldrig används över hela rummet *urk*Nån som vet om det går att få tag på Molos lila muddbyxor med rosa stjärnor i storlek 68?, jag är typ desperat
    Jag var också desperat efter de muddbyxorna Hittade tillslut på tradera
  • H I L L A

Love & Melker har skänkt ca 100 nappar till kaninerna på Liseberg
    Har funkat hur bra som helst!!
    De frågade inte ens efter napparna första kvällen, för de kom ju ihåg att kaninbebisarna hade dem.
    Jag tror att det är lättast om man ger napparna till någon/något. Barnen förstår mer än man tror.

• H I L L A
    ängeln83 skrev 2010-05-06 21:42:44 följande:
    Yeeeeeeeeeeeeeeeeej, HAN SOVER!!!! UTAN napp O inget gnäll och tjat alls, tog bara en aning längre tid att somna än annars, åh va skönt det känns.
    Härligt !!! {#lang_emotions_sunny}
  • H I L L A
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-08 19:32:03 följande:
    Fattar nada Beställde ju från IdaT:s webshop, det stod 3336.- reserverat men idag när jag kollade så är reservationen borta, mina pengar åter på kortet men kläderna är skickade???
    Det låter ju för bra för att vara sant liksom {#lang_emotions_undecided}
    Ingen aning om vad som kan ha hänt tyvärr...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17