Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Lilla Ego 07 skrev 2010-10-06 18:42:38 följande:
    Hej i tråden!

Fick hem underbar post idag!

Fiina superfina hoodklänningen från Småfolk, la upp några bilder i bildtråden Glad

Rådjursklänning från Småfolk, kaninklänning från Småfolk och superfina tröjan som Mamma till Simon la upp bild på i bildtråden, också den från Småfolk Glad

Har definitivt snöat in mig på just Småfolk just nu Flört
    Å gud vad fin den var....och vad söt din lilla docka var i den

vilken småfolk kaninklänning är det du pratar om?? köpte du alla dem på BoR?
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • melizza
    Grattis Anjelin!!{#emotions_dlg.flower}

Bubblan: visst är dem gröna katvigsarna fina....har dem i leggings men ska nog köpa tröjan med för det är underbar grön.

Busbellan: är det dem läskiga katterna på dem leggingsen din lilla har med Kik kid klänningen?? dem ser iaf fina ut med den fina klänningen.

Ängeln: nice shopping!!
  • melizza

Godmorgon tjejer

sååå shoppingsugen men tänker...molosalg....molosalg...hela tiden för att inte shoppa

• melizza
    ängeln83 skrev 2010-10-08 09:11:19 följande:
    Godmorgon flickor

Har sovit som en kratta inatt, nedrans förkylning, börjar bli lite smått galen nu.
    Imorgon vankas det den traditionella höst shopping turen i Värnamo för mej, barnen, mamma och mormor, en liten mysig tradition vi har Tänkte ta en tur förbi Halloncollection, har fortfarande aldrig varit där
    Mysigt med shoppingdag med familj!! 

Själv ska jag på shoppingtur med barnen och mamma imorgon men ska köpa jacka och skor till dem stora tjejerna......det blir en lång dag imorgon tror jag. Sen är det ladies night med massa goa tjejkompisar. Det ska bli skitkul!
  • melizza
    RååSa BuBBlan skrev 2010-10-08 09:14:18 följande:
    Härligt med hoppingdag

Här ska det åter byggas yttervägg, vareeeenda helg *less*
    Usch och fyyyy jag vet hur det känns......vi har också hållt på och renoverat vårt hus i några år nu. Men vi har tagit en vägg i taget så man inte tar hela på en gång. Dels av ekonomiska skäl men även att man orkar ju nästan inte göra hela för det tar ju en evighet.
    Trösta dig med att det blir fint när det blir klart!!

Synd att du missar molosar men du får väl skicka nåt bra bud istället. Förstår att det inte är samma för det är ju  moloheaven vi pratar om men ändå.....
  • melizza

idag hoppas jag att det kommer lite fina katvigs i brevlådan.......det har tagit lite tid från matador tycker jag......hatar att vänta så länge.....vill ha paket dan efter man beställt helst ju

• melizza

jag beställde äpplen i tröja och leggings men nu är frågan vad jag ska ha till???? Obestämd skulle vilja ha nån klänning eller kjol att ha över.......vart hittar jag nån fin som passar då???? tips mottages gärna

• melizza
    ängeln83 skrev 2010-10-08 09:42:54 följande:
    OT men vilken är snyggast?
    www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?Cate...
    www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?Cate...
    den sista tycker jag var snyggast
    Pepper79 skrev 2010-10-08 09:41:03 följande:
    Jeansklänning eller jeanskjol är ju alltid gångbart . Frågan är bara var det finns nån fin nu....
    ja kanske NS jeanskjol......mmmm ska shoppa den sen då för nu har jag shoppingstop tills salgen
  • melizza

hallå tjejer!!!

Seegt idag! Var på ladies night igår och var uppe tidigt idag för att avlasta min barnvakt. Usch vad gammal jag börjar bli som inte pallar en utekväll utan att sova dan efter

Ser att ni pratar bröllop. Hur klarar man sig på 15000 till 80 pers på bröllopsfesten. Jag har räknat på att det kostar ca 1000 per person man bjuder in på bröllopet. Vi har funderat på att gifta oss ett tag men pengarna det kostar tar emot och vi bara kjuter fram det.

• melizza
    1 och 1 är 3 skrev 2010-10-10 14:39:28 följande:
    Vi hade ju som sagt trädgårdfest, det gör ju att kostnaderna kan hållas nere ganska rejält, grillat med 4 olika sorters kött/kyckling och sen stor buffé på det. Jag fixade maten själv dagen innan och råvarorna köptes in via jobbet..... Förvånad Kaffe och Tårta. Enkelt men så oss liksom. Varken jag eller mannen min är någon flådig 5 rätters firare. Jag jobbar gärna på sånna tillställningar men nej, inte i mitt liv  Så det gick alldeles utmärkt!
    Vi körde stenhårt på det argumentet när alla frågade om vi inte skulle gifta oss, DET är för dyrt! Vi bygger HUS! Tills en dag då min mammas nye man kläckte ur sej, det är ju brudens far som ska betala och eftersom din pappa inte finns i bilden så får väll jag sponsra med 10 000!!

Mamma tappade hakan och jag och V sa direkt, TACK! Å så gifte vi oss
    Det låter en underbart mysig bröllopsfest. Vilken supersnäll styvpappa. Hade ni bröllpsfesten hemma hos er? Vi skulle aldrig få plats med så mycket folk i vår trädgård men å andra sidan så tror jag inte vi skulle ha så mycket gäster som 80 utan snarare 50-60 pers men dem får ändå inte plats i vår trädgård.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17