Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Olivers Mamma skrev 2010-10-10 15:13:11 följande:
    melizza, sne gäller det att utnyttja kontaktnätet rejält!
    Kolla igenom fb-listann telefonboken osv, vem kan tänkas kunna bidra med ngt?
    Nån som kan bidra med en trädgård? (vore ju det bästa) eller kanske någon stor lokal som inte är så dyr? (där vet jag iaf en i stan om nu kan tänka er att hålla det, där, mariagården hyr ut sina lokaler ruggigt billigt)
    någon som är bagare, florist, bara händig och kan fixa inbjudningskorten, någon sömmerska, nån som jobbar i tygaffär. O vips så har man inte gått i personlig konkurs trots at man fått sig ett bröllop
    Ja det är sant att man ska använda sitt kontaktnät men som jag känner ju en tjej som är frisör men hon skulle inte ställa upp och fixa mitt hår utan betalning.....sedan känner vi ju nån som kan fota oss men självklart inte gratis så allt kostar ju......men en vacker dag så....sen är ju min gubbe lite så att han orkar inte ordna med det och jag är rätt lik han att jag drar mig från att ordna och fixa och planera allt själv så tiden går och går....

Nu fyller vi snart jämt båda två och har ända sen förra året sagt att vi kanske skulle ordna nåt kalas eller fest men ingen utav oss orkar ta tag i det.......jag är verkligen ingen festfixare......men det är ju 2 månader kvar så kanske att det blir fest
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • melizza
    Pepper79 skrev 2010-10-13 14:05:00 följande:
    Veras Hus har Molo lurvfleece som Veckans vara för 299:-
    o shit nu trilla jag dit och jag som hade köpstopp
  • melizza
    SmillaMilla skrev 2010-10-14 17:51:05 följande:
    God kväll!

I går nappade jag på en lurv på veras hus. Någon mer?

Får man inte ett till bekräftelsemeil att den finns? Eller har de automatiskt lagerstatus?
    jag köpte två   den turkosa till Stella och den gula till Emilia

dem har automatisk lagerstatus så det du beställt måste ha funnits

jag fick först mail på att beställningen gått igenom och sen att min beställning var packat och skickat
  • melizza
    Lillja: fina bilder i BT.......din lilla Mateo är sååå söt och ett litet charmtroll..........så fin han var i rådjursbodysuiten....en sådan hade Stella med som första moloplagg

• melizza
    Busbellan skrev 2010-10-14 19:29:07 följande:
    Åh vilken liten plutt hon var, sötis Hjärta
    det är så kul att se på gamla kort när dem är sååå små......min lilla bäbis är inte längre nån liten bäbis ju
  • melizza
    Zvartaliljan skrev 2010-10-14 19:40:53 följande:
    ja det var ett av Maias första moloplagg också, älskar den Hjärta
    så söt liten Stella Solig
    Tack!

Jag ångrar än idag att jag sålde den men jag fick ju nästan nypris för den trots att den var väldigt mycket använd.....men nu skulle jag aldrig sålt den även om jag så hade fått 500 eller mer 
  • melizza
    Grattis Meja på 1 års dagen!!!!{#emotions_dlg.flower}

Grattis till vinsten på FB med!
  • melizza
    Smultronhjärta skrev 2010-10-19 19:59:31 följande:
    Alltså..Jag är heelt kär i ESLs bambiprintHjärta
    www.babyshop.se/system/search/product.asp?id=...
    men varför finns den bara i små storlekar den var ju supersöt men kanske lite barnslig för Stella fast det tycker jag inte att den är......hallå hon är ju bara 4 år!!
  • melizza
    Lantani skrev 2010-10-19 18:48:48 följande:
    Föresten har ni några tips om en snygg mössa som även passar vuxen? Har kommit fram till att jag är i stort behov av en mössa till mig själv!
    geggamoja är underbara.....jag har en grönrandig Cool
  • melizza
    Stormis skrev 2010-10-19 20:13:13 följande:
    Kikar in och tipsar lite om mina auktioner som går ut ikväll. Massor av fint och mera kommer upp under kvällen .
    vad fin den rosa fluffiga jny hooden var......vart har du köpt den? vill ha men i 116 eller 122
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17