Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-11-13 21:27:32 följande:
    isabel 108cm kan ha dom
    har du bara 116 i dem?? eller har du 122 med?? har du jämförelsebild?? kanske på modell med

förresten.......vilken lycka att hitta dem gamla fina oranga ränderna.......det är bland dem finaste tröjorna molo gjort tycker jag
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • melizza
    Buttelina skrev 2010-11-13 21:35:44 följande:
    nepp bara 116

jaaa dom tröjorna är underbara
    ok då kanske man vågar satsa på en sådan då......om inte annat så får den väl säljas vidare
    dem tröjorna kom väl aldrig till Sverige eller?? det verkar vara många som hittade sådana....dem var jättefina med enfärgade ärmar

vad fin Isabel var med kycklingarna med
  • melizza
    Buttelina skrev 2010-11-13 21:55:51 följande:

tycker inte dom är små i strl.. isabel har 116 på andra tröjor..

jämför med denna i 116:

denna är mindre...
    Åååh men gud vad fina dem är.......men visst fanns inte dem i våras på webshopparna??
  • melizza
    RååSa BuBBlan skrev 2010-11-16 08:15:40 följande:
    Mårning!!

Är det nån som vill ha gäster? Igår morse krockade jag med en råtta på köksbänken Kräks Alltså jag dööööööör det är såååååå äckligt!!! Jag e pedant i vanliga fall men nu när jag är gravid så är jag NITISK med hygien, o en R Å T T A liksom Gråter

Å gubben har rest bort som vanligt, så jag är ensam med äcklet Gråter

*hjälp*
    Fyyy vad äckligt......förstår att du mår dåligt......jag hade dött.

Hoppas nån kan komma och hjälpa dig snart......usch lider med dig.
  • melizza
    barbamor skrev 2010-11-16 20:09:00 följande:

Hej! Försöker få svar här. Vilken storlek tror ni en kille som fyller sex i januari behöver på MOLO vinteroverall, 116 eller 122 (normal lång). Är man för stor för overall då? Har hittat på rea och tänker inför nästa år...

min dotter fyller 5 år i jan. och hon har 116 på sin overall nu så 122 eller kanske tom 128 skulle jag tagit till nästa år.  hon är ca 110cm lång
  • melizza
    Pochahontas skrev 2010-11-19 09:31:38 följande:
    Ingen alls som provat mössan på sina barn? Måste bestämma mig om en stund, nämligen...
    vi har sådana mössor hemma och dem sitter jättebra på min dotter som är snart 5 och har storlek 3-5 år....

så här satt denna för 2 år sen coh den kan hon fortfarande ha
  • melizza
    Lilla Ego 07 skrev 2010-11-19 19:38:03 följande:
    Där slog du huvudet på spiken! livet är för kort också för att fastna i ekorrhjulet känner jag. Det gäller att hitta de sätt som fungerar just på sin egen familj.

Nu känns allt mycket bättre efter att ha fått gnälla av sig lite Glad

De jag träffade idag var helt enkelt inte my kind of people så såna ska jag inte beblanda mig med Flört
    Förstår precis hur du känner.....jag har nu gått hemma utan jobb i år och jag kan säga att i början var jag lite glad att ha blivit av mitt jobb pga arbetsbrist för att jag skulle få mera tid med barnen men efter ett tag kände jag att visst det är skönt att gå hemma med barnen men själv får jag ingen stimulans över huvudtaget och till slut kändes det emellanåt som om jag inte ens dög till att vara mamma ens en gång för jag kände mig så värdelös.  Det har ju iofs gått upp o ner hela detta året men att söka och söka jobb och gång på gång få ett nej har varit ett helvete.  Jag har funderat mycket på vad det ska bli av mig och om jag ens kommer att få ett jobb nån gång. Men idag kom ljuspunkten i  slutet av tunneln. Idag fick jag ett jobb och jag vet inte när jag var så glad senast. Möjligtvis när jag var på molosalg förra året

Jag håller med Maugu och hennes visa ord och även Lillronya har varit en riktigt vis person som har mycket klokt att säga.
  • melizza
    Mamma till Simon skrev 2010-11-19 20:07:30 följande:
    Grattis till jobbet {#emotions_dlg.flower}Skål
    Tack! Skrattande
  • melizza

Stack alla för att titta på Idol??

• melizza
    Stormis skrev 2010-11-19 19:57:54 följande:
    Fler än jag som kommer att ha tråkigt ikväll? Maken jobbar .
    Å hej .
    Japp....här är en till som kommer ha tråkigt.....sambon är på konferens och jag sitter här själv och skulle egentligen vilja fira med champange över mitt nya jobb men det fick bli lite chokladglögg istället
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17