Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tofflan
    Ååååh va fin hon var i pippi bodyn, den är helt underbar med gula kantband ju, ångrar så att jag inte köpte den, stod och höll i både body, vanlig suit och den där andra, hade varit söta på dockan om inte annat

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    solouniko skrev 2010-11-16 12:42:49 följande:
    Ja, dom är verkligen underbara Milla har den klänningen idag, men tääänk om den också skulle ha de fina gula kantbanden. Orange är också fint, men de gula är så mycket gladare tycker jag
    Håller med, orange är fint med dom gula är fiiiiiiiiinast. Så synd att dom inte finns i större storlek. Meja har också på sej pippi klänningen idag
  • ängeln83
    solouniko skrev 2010-11-16 12:57:31 följande:
    Ja det är verkligen synd. När dom kom förra hösten så skulle deet ha varit gult kantband, sa hon som äger molobutiken. Eller ja att det var det på bilderna iallafall på CDn man får vid de nya kollektionerna. Tyyypiskt att dom ändrade! Fast hade det varit gult från början så hade man kanske inte tyckt att det var lika fint iofs
    Ja sååå typiskt.
    Men som du säger, hade det varit gula och man fått syn på orange hade man säkert tyckt tvärtom
  • ängeln83
    H I L L A skrev 2010-11-16 14:28:30 följande:
    Sötaste Meja i pippiklänningen Och fina Liam i regnbågen och taxibilarna

Ångrar lite nu att jag inte köpte pippiklänningen, men köpte knappisen så väl nöja mig med den Drömmer
    TaaaaackKyss

Ja det är nog först nu som jag gillar pippina, har haft hemma både tröja och body innan men dom har vänt lika snabbt men nu tycker jag dom är fiiiiina.
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-11-16 14:35:08 följande:
    Hus i all ära alltså! Men det här jäkla fuskbygget skulle kunna knäcka nästan vilken ekonomi som helst.. Tror vi lagt ut närmare 300.000.- hittils på bara åtgärder av skador.. Inte en enda tapet jäkel har jag fått köpa!!

Det roliga med huset är borta för längesen, nu är det bara överlevnad kvar sen får vi se vad som händer, man kan ju inte bli av med det heller liksom Obestämd
    Åh fy alltså, lider verkligen med er, snacka om maximal otur.
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2010-11-16 14:47:57 följande:
    Tack! Va? Köpte du dem inte? Sååå fina. Du hade kunnat sålt dem på T om inte annat
    solouniko skrev 2010-11-16 12:42:49 följande:
    Ja, dom är verkligen underbara Milla har den klänningen idag, men tääänk om den också skulle ha de fina gula kantbanden. Orange är också fint, men de gula är så mycket gladare tycker jag
    Håller med, orange är fin men gult snäppet vassare Usch! NI har verkligen haft otur med det där huset *kram* Hjärta
    Neeeh, dumma mejSkrikandes Kan tänka mej att man kunde fått en slant för dom på T. Eller gett bort i presenter, har flera kompisar som snart ska få bebisar ju. Såhär i efterhand är det myyyycket jag ångrar att jag rensade bort, te.x lurvjackor, lila softshell jacka och en massa fina klänningar i 68, köpte ju bara älgarna, trodde den skulle vara för liten men den satt ju perfekt.
  • ängeln83

Godkväll flickor.

Här somnade båda barnen för 1 timma sen, skööööööönt.
    Sitter här och funderar på julklappar, börjar bli dags att börja nu, vad sjutton köper man till en 3½ åring som har det mesta?
    Beställde lite filmer tidigare idag, nya Blixten Filmen, Hello Kitty, Chuggington och Händige Manny.

• ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2010-11-16 20:48:58 följande:
    Max ska få bilbana med Cars, två spel till Vtech,också Carsfilmen,flera spel bla Uno Moo, Råttan i höstacken. Sen lurar jag på FPs mp3spelare
    Alltså jag tycker det är skit svårt, vilken bilbana är det?, hade nog varit uppskattat här. Han leker ju mest med sina bilar men hit kommer inte en enda bil till, ska det vara leksaker ska det vara rejäla som INTE går att plocka sönder

Ha ha, pratade just med sambon och han hade precis köpt Cars filmen, tänkt som muta till klippning, jaja kanske inte är fel med dubbletter av den filmen, antar att den lär gå flitigt i spelaren.
  • ängeln83
    lillronya skrev 2010-11-16 20:59:07 följande:
    Gokväll!

Kl 16 började E tjata om att få gå och lägga sej.
    Kunde hålla honom vaken till 17.45.
    Han är sååå kvällstrött.
    Värre med fröken duracell....
    Fast idag somnade hon iaf 20.30

Filmer funkar väl alltid bra?
    E vill ha en film som heter Katten i hatten.
    Godkväll

Ha ha, fröken Duracell, låter ungefär som Liam när han bestämt sej för att inte sova. Idag ville jag verkligen få honom i tid i säng så jag sa att han fick vara vaken själv om han inte ville sova, då somnade han bums

Ja fast man kan ju inte bara köpa filmer ju
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2010-11-16 21:11:38 följande:
    Denna:
    www.hikmet.se/Product.aspx?pk_prodid=10734&Hi...|2852

Den är rek. från 6 år men jag tror att det ska funka eftersom Max har redan lekt med en liknande bilbana hos en kompis..
    Det blir väldans så mkt leksaker i år med tanke på att jag springer på Gekås var och varannan dag
    Den såg ju skoj ut Sambon tyckte vi skulle köpa en bilbana men jag är mest rädd för att Liam bara kommer ta sönder den efter ett tag. Köpte en svin dyr radiostyrd Volvo bil till honom i julklapp förra året, den ligger totalt kaputt ute i sandlådan nuObestämd, han är tyvärr inte så rädd om sina saker.

Ha ha, kan jag tänka mej
    Leksaker är ju perfekt att köpa där. Fast jag valde ju bort min Gekås tripp mot en Molo salg tripp
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17