• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2010-04-07 15:31:32 följande:
    Hej hej!Lite sjuka barn annars bra här.HUr är det med er? HAn har nog inte så mycket feber längre. Ta det lugnt är han inte så bra på.
    Usch ja det är jobbigt när dom är sjuka. Skönt att han är på bättringsvägen iaf!
    Jo det är bra med oss. Får äntligen sitta lite i fred, Farmor är ute med Milo och Lia sover på amningskudde här bredvid. Dessa stunderna är SÄLLSYNTA nu och såå värdefulla...!
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • MammaT

lillronya jag kom aldrig iväg till hgb lillan somnade i bilen när vi körde från city gross så vi åkte hem

• lillronya
    Kristyr skrev 2010-04-07 15:48:34 följande:
    Illa Du får spänna fast honom.. Åh b&r har fått in vv solhattar. Vet vi nått om dem? De såg ut att vara fina. Billiga med.. undrans om b&r skickar?
    Ja jag får göra det.

De skickar säkert. Hattarna var små innan iaf.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2010-04-07 15:52:08 följande:
    Usch ja det är jobbigt när dom är sjuka. Skönt att han är på bättringsvägen iaf!Jo det är bra med oss. Får äntligen sitta lite i fred, Farmor är ute med Milo och Lia sover på amningskudde här bredvid. Dessa stunderna är SÄLLSYNTA nu och såå värdefulla...!
    Ja ta vara på den tiden.
    MammaT skrev 2010-04-07 15:56:45 följande:
    lillronya jag kom aldrig iväg till hgb lillan somnade i bilen när vi körde från city gross så vi åkte hem
    Jag kom inte heller iväg. För trött efter nattens bravader med liten E.
  • MammaT
    lillronya skrev 2010-04-07 16:04:55 följande:
    Jag kom inte heller iväg. För trött efter nattens bravader med liten E.
    stackars liten e han sjuk
  • lillronya
    MammaT skrev 2010-04-07 16:05:48 följande:
    stackars liten e han sjuk
    Ja men han är bättre nu.
  • stökmamma
    MammaT skrev 2010-04-07 15:48:37 följande:
    jag råkade hitta en leopardmönstrad fuskpäls på rea till min lilla precis bredvid dina varor så den fick följa med hem

vår-10 (Small).jpgFick mimmi när hon fyllde ett, köpt på hm rea
    andras barn och mina älskade ungar
  • OsynligtSmåkryp
    Kristyr skrev 2010-04-07 15:48:34 följande:
    Illa Du får spänna fast honom.. Åh b&r har fått in vv solhattar. Vet vi nått om dem? De såg ut att vara fina. Billiga med.. undrans om b&r skickar?
    Hade solhattarna förra sommaren och vi köpte samma storlek som barnen har i alla andra mössor och solhattar, blev perfekt!

Förra året skickade iallafall B&R Villervalla, jag minns att jag beställde en del av Micke då åtminstone.
  • Kristyr
    lillronya skrev 2010-04-07 16:03:48 följande:
    Ja jag får göra det. De skickar säkert. Hattarna var små innan iaf.
    får maila och fråga Om de skickar och om storlek..
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-04-07 16:11:00 följande:
    Hade solhattarna förra sommaren och vi köpte samma storlek som barnen har i alla andra mössor och solhattar, blev perfekt! Förra året skickade iallafall B&R Villervalla, jag minns att jag beställde en del av Micke då åtminstone.
    Men det är ju en sån dum storlek på vv hattarna tror jag.. sonen hamnar någonstans mitt i mellan.. gjorde han på geggamoja solhatten så jag fick köpa en för stor som kanske passa nästa sommar (vill inte lämna tillbaka för den var så mycig) och en som passar i år..
  • OsynligtSmåkryp
    Kristyr skrev 2010-04-07 16:13:45 följande:
    får maila och fråga Om de skickar och om storlek.. Men det är ju en sån dum storlek på vv hattarna tror jag.. sonen hamnar någonstans mitt i mellan.. gjorde han på geggamoja solhatten så jag fick köpa en för stor som kanske passa nästa sommar (vill inte lämna tillbaka för den var så mycig) och en som passar i år..
    Aha, är det så? Var det så förra året också? För jag tyckte absolut att det stod vanliga storlekar i mössorna nu när jag tvättade upp dom för ett tag sedan...Nåja, jag kanske ska hålla tyst i den frågan då.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17