• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Greksmurfen
    Busbellan skrev 2010-04-07 19:30:05 följande:
    Har du fått svar, skickar de villervalla?
    BoR gör det=)....
    Everlonn skrev 2010-04-07 18:11:36 följande:
    Och så försvann du från facebook! Har ju väntat på att se dig där ju Skicka konto och sånt så jag kan skicka med dig lite pengar
    HEJHEJ nu så e ja här igen.. ska logga in å kolla upp mitt nr så kan vi fixa överföring=)....ska bar ät lite.. är ju sthlm just nu så det blir inte lik mkt data=P
    mamma till Maximilian född 081028
  • AochJsMamma
    Star74 skrev 2010-04-07 20:39:18 följande:
    Hej på Er!Jajamen, jag såg lådor med både vår och höstsalg - 10 på  så det hoppas jag verkligen.Ni som är så bra på det här med storlekar, jag vill köpa varsin Molomössa till tjejerna de med fjärilarna på, hur är storlekarna till större barn 6-8 år, min tjej blir 8 i sommar kommer den att sitta supertight tro? Någon som vet, ja annars tar jag nog och chansar tycker de är så fina.Trevlig kväll !/ Marika ( som lurade med sig smultron på en salgrunda till
    Hej! Visst var väl jag med i samma bil väl? {#lang_emotions_undecided} Hoppas allt är bra med dig!
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Smultronhjärta
    JsN skrev 2010-04-07 21:02:35 följande:
    *har lagt sommardäcken i bilen*
    Hej!

Vi kan åka silverpilen om så skulle va?
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • lillronya
    Duktig!

Har du fått jeansen från hanazacka?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Stormis
    Så du hann med trots allt? Galenskap! Ta dig nu ett glas vin .
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
  • JsN
    lillronya skrev 2010-04-07 21:05:01 följande:
    Duktig! Har du fått jeansen från hanazacka?
    Känner mig rätt duktig. Kommer att känna mig ännu duktigare imorgon eftermiddag när jag varit på däckfirman.

Inga jeans ännu. Men med tanke på påskhelgen lär de inte ha sett betalningen förrän i går.
    Smultronhjärta skrev 2010-04-07 21:04:39 följande:
    Hej!Vi kan åka silverpilen om så skulle va?
    Nej, nej! Dels får man köra med vinterdäck, dels byter jag till sommardäck imorgon. (Bra att få tummen ur) Vi åker minibilen! Den behöver rastas!

Pytte sover hos farmor torsdag kväll, funderar på om du ska hämta Stormis och så ansluter ni hos mig istället.
  • JsN
    Stormis skrev 2010-04-07 21:09:41 följande:
    Så du hann med trots allt? Galenskap! Ta dig nu ett glas vin .
    Ja, jag har fortfarande lite att plocka undan innan morgondagens städning (ja, vi har städhjälp varannan vecka, det är underbart) men sitter nu en stund med ett glas vin. Hur visste du det? *ler* Pytte och jag byter till sommardäck mellan jobb/dagis och innebandy imorgon. Eller fel, pytte och jag kör till däckfirman som byter däck.

Nu ska jag bara fixa bilett också. Hur är det, skriver man ut direkt från hemsidan eller får man en bekräftelse man skriver ut? *har ingen skrivare kopplad till min dator hemma*
  • lillronya
    JsN skrev 2010-04-07 21:10:57 följande:
    Känner mig rätt duktig. Kommer att känna mig ännu duktigare imorgon eftermiddag när jag varit på däckfirman.Inga jeans ännu. Men med tanke på påskhelgen lär de inte ha sett betalningen förrän i går. Nej, nej! Dels får man köra med vinterdäck, dels byter jag till sommardäck imorgon. (Bra att få tummen ur) Vi åker minibilen! Den behöver rastas!Pytte sover hos farmor torsdag kväll, funderar på om du ska hämta Stormis och så ansluter ni hos mig istället.
    JAg betalade jeansen igår och fick de idag, Snabbleverans.
    KAn bara säga att jeansen är STORA! Finns inte en chans i världen att E kan använda de nu. Men snygga som attan! Så jag får väl göra som resten av folket i den här tråden, skaffa mej en växalåda.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • JsN
    lillronya skrev 2010-04-07 21:15:31 följande:
    KAn bara säga att jeansen är STORA! Finns inte en chans i världen att E kan använda de nu. Men snygga som attan! Så jag får väl göra som resten av folket i den här tråden, skaffa mej en växalåda.
    Nästa sommar alltså? JAg är lite orolig för att det är så jag kommer att känna för anoracken. Jeansen känns inte lika jobbigt, för de beöver vi verkligen inga nu.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17