• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-04-07 19:49:22 följande:
    Go kväll Kikar in en stund innan nattning.. Här har vi haft över 13 grader ute idag, ingen sol men sååå skönt ändå  Varit ute nästan hela dagen. I morgon ska vi åka och snosa bebis igen, å va moster tycker det är myyyys Hoppas det nåt?
    Hej!

Vågar man säga grattis? För vad önskar du dig i julklapp?
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2010-04-07 19:56:40 följande:
    Hej!Vågar man säga grattis? För vad önskar du dig i julklapp?
    Jag önskar mig en ny dator i julklapp
    Undrans vad jag får i julklapp i år?
  • Busbellan

Åh, jag börjar bli sjukt salgsugen!!
    Är det verkligen säkert att det blir nu i vår? Men visst fanns det lådor på salgen i höstas där det stod vår -10 på så det borde väl betyda salg, eller {#lang_emotions_dreamer}

Mamma till Nora, August och Ella
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-04-07 20:17:59 följande:
    Åh, jag börjar bli sjukt salgsugen!! Är det verkligen säkert att det blir nu i vår? Men visst fanns det lådor på salgen i höstas där det stod vår -10 på så det borde väl betyda salg, eller
    Åhhhhhh sååååå fin anoraken var på august! Helt underbar ju!!!
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-04-07 20:30:28 följande:
    Åhhhhhh sååååå fin anoraken var på august! Helt underbar ju!!!
    Tack
    Men den var lite hög i halsen så jag viker in kanten där istället, skulle aldrig gå att knäppa den ända upp
  • Star74
    Busbellan skrev 2010-04-07 20:17:59 följande:
    Åh, jag börjar bli sjukt salgsugen!!Är det verkligen säkert att det blir nu i vår? Men visst fanns det lådor på salgen i höstas där det stod vår -10 på så det borde väl betyda salg, eller
    Hej på Er!
    Jajamen, jag såg lådor med både vår och höstsalg - 10 på {#lang_emotions_laughing} så det hoppas jag verkligen.

Ni som är så bra på det här med storlekar, jag vill köpa varsin Molomössa till tjejerna de med fjärilarna på, hur är storlekarna till större barn 6-8 år, min tjej blir 8 i sommar kommer den att sitta supertight tro? Någon som vet, ja annars tar jag nog och chansar tycker de är så fina.

Trevlig kväll !

/ Marika ( som lurade med sig smultron på en salgrunda till
  • Busbellan
    Star74 skrev 2010-04-07 20:39:18 följande:
    Hej på Er!Jajamen, jag såg lådor med både vår och höstsalg - 10 på  så det hoppas jag verkligen.Ni som är så bra på det här med storlekar, jag vill köpa varsin Molomössa till tjejerna de med fjärilarna på, hur är storlekarna till större barn 6-8 år, min tjej blir 8 i sommar kommer den att sitta supertight tro? Någon som vet, ja annars tar jag nog och chansar tycker de är så fina.Trevlig kväll !/ Marika ( som lurade med sig smultron på en salgrunda till
    Hon kan absolut ha storlek 6-8 år, det är så gott som vuxenstorlek på den. Min 10-åring har den med stjärnor på i den storleken och den är perfekt till henne.
  • Star74
    Busbellan skrev 2010-04-07 20:41:32 följande:
    Hon kan absolut ha storlek 6-8 år, det är så gott som vuxenstorlek på den. Min 10-åring har den med stjärnor på i den storleken och den är perfekt till henne.
    Perfekt, kollade precis i bildtråden, på din dotter som hoppade från taket {#lang_emotions_wink}. Tack för svar!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17