Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

h80 skrev 2011-01-21 20:58:15 följande:
    sitter o kollar på pop-säljsidan på fb. Är det bara jag som tycker att deras regler än konstiga?? Köp nu finns kvar även efter lagda bud. Man kan alltså ta köp nu ända fram tills auktionen går ut......även om nån har lagt bud
    har du länk till sidan?
  • SmillaMilla

God morgon!

OT fråga, men någon som vet vad man gör med söndriga pop jackor, alltså dragkjedjan har gått sönder. Kan man gå till typ skräddaren o låta dem sy i nya? Men kan man då få vattentäta dragkjedjor? Någon som vet hur det funkar?

• SmillaMilla
    Jennysofi skrev 2011-01-22 08:36:06 följande:
    Jag har fått för mig att det är sviindyrt att sy i nya dragkedjor. Jag var till skräddaren med en ziptröja som kostat 500 kr och ville ha en ny dragkedja ditsydd, men skräddaren sa att det var mer lönsamt att köpa en ny tröja istället Obestämd Vattentäta dragkedjor kan man köpa i vissa textilbutiker så det ska nog gå att fixa!
    Nu hörde jag här att man kunde gå till skomakaren. Skall tydligen vara jätte billigt.
    jompa skrev 2011-01-22 09:01:26 följande:
    Är inte det något du kan gå till POPmed och få fixat av dom.
    nja vet inte, jackorna är några år, sparade efter att Anton var liten. Så kanske 4 år har de llegat och väntat.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2011-01-23 13:48:36 följande:
    Känns inte som att det är läge, mina auktioner har knappt några bud alls
    lillronya skrev 2011-01-23 13:49:06 följande:
    Det går ganska trögt på T, men rullar ändå på i sakta mak.
    Ajdå, men kanske man skall testa med höga utrop.
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2011-01-23 13:56:35 följande:
    Ja det har jag gjort..
    Satte ut lite på fb, lägger in det som redan varit där på tradera och hoppas på bättre napp där.
  • SmillaMilla
    1 och 1 är 3 skrev 2011-01-23 17:24:28 följande:
    Gokväll tjejer!

Tillbaka efter ett litet missöde i fredags, åt en STOOOOR bit gräddtårta på jobbet, efter att ha ätit typ sallad och undvikit onyttigheter i 2,5 vecka så protesterade min mage och jag tillbringade kvällen i sängen med magont.. befarade givetvis de värsta, att maginfluensan hade nått oss men när jag vaknade på lördags morgonen och kände mej helt ok insåg jag att det måste varit tårtbiten. Så slut på STORA tårtbitar nu!

Vad händer här annars? Ni shoppat mest? Jag håller tummarna för att T inte strular ikväll när min auktioner går ut!
    Stora tårtbitar är en madröm!
  • SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2011-01-23 17:29:21 följande:
    God kväll flickor!

Har idag varit på Gekås och shoppat Molokopior och satan i gatan vilka kopior ..Så pass att de förtjänar att visas i bt
    Ja fy vad de var lika!

Inte finns det skaloveraller på gekås nu?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17